Reclama Jumbo, considerată „tortură psihică” de unii telespectatori. Ce a decis CNA

Reclama Jumbo, considerată „tortură psihică” de unii telespectatori. Ce a decis CNA

Magazin Jumbo - arhiva foto

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a primit 12 reclamaţii cu privire la reclama TV pentru magazinele Jumbo. Unii telespectatori au catalogat-o ca fiind „tortură psihică”.

Ştiri pe aceeaşi temă

Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat această reclamă după ce a primit 12 reclamaţii din partea telespectatorilor. 
 
„Vă rog din suflet opriţi reclama cu Jumbo. Deranjează foarte tare neurologic, ţineţi cont ca sunt copii cu dereglări mintale care aud aceasta reclama, si sunt deranjaţi foarte mult!”, spune una dintre reclamaţii, citată de paginademedia.ro
 
„Spotul publicitar Jumbo este o tortură psihică. Efectul este cel dorit, adică de a atrage atenţia. Însă este strigător la cer! Nu contează nici postul, nici ora la care e dată această reclamă. Ea trebuie eliminată. Un cuvânt repetat obsesiv, cu un debit, volum şi tonalitate care te distrug psihic”, se arată într-o altă reclamaţie.
 
După analiza spotului publicitar, membrii CNA au concluzionat că, deşi enervantă, reclama nu încalcă legislaţia audiovizuală. 
 
„Nu ai ce să reproşezi. A fost o soluţie care pentru unii e enervantă, dar să ştiţi că şi copiii sunt enervanţi. Ar trebui întrebaţi copiii cum li se pare reclamă. Funcţia şi-o îndeplineşte spotul”, a comentat Mircea Toma, membru CNA, pentru paginademedia.ro
 
Şi Consiliul Român al Publicităţii (RAC) a analizat reclama şi nu a constatat că ar exista elemente ce ar putea afecta psihic un consumator mediu.  
 
 
 


Vă recomandăm şi: 

 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările