Pro TV „cântă“ mai bine ca Antena 1. „Vocea României“, din nou peste „X Factor“.

Pro
TV „cântă“ mai bine ca Antena 1. „Vocea României“, din nou peste „X Factor“.

Juriul show-ului de la Pro TV a avut, din nou, concurenţi bine pregătiţi FOTO Pro TV

„Vocea României“ a câştigat încă o dată bătălia pentru audienţe cu show-ul rival „X Factor“. În cel de-al cincilea episode al audiţiilor pe nevăzute, emisiunea de la Pro TV a fost lider de piaă la nivel naţional, urban şi comercial, fiind urmărită, în medie, pe minut, de 1,9 milioane de români'.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pro TV a înregistrat un rating de 10,4 şi o cotă de piaţă de 20% la nivelul întregii ţări, fiind astfel lider de audienţă. Pe locul secund, Antena 1 a înregistrat 7,1 puncte de rating şi 13,6% share, adică o medie de 1,3 milioane de telespectatori pe minut. În minutul de maximă audienţă, la 22.20, Pro TV avea peste 2,6 milioane de telespectatori.

Şi pe targetul urban „Vocea României“ a fost show-ul preferat al telespectatorilor, cu 11,4 puncte de rating şi 21,9%  share (1,1 milioane de tespectatori din oraşe, în medie pe minut), urmată de „X Factor“, cu o audienţă medie de 8,3 puncte de rating şi 16% share (843.000 de telespectatori pe minut).

Confruntarea pe targetul comercial (cea mai importantă pentru posturile TV) a fost, de asemenea, câştigată de Pro TV, post care a înregistrat o audienţă dublă faţă de Antena 1 pe intervalul orar pe care cele două show-uri s-au suprapus.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: