„Oraşul de sub oraş“, o nouă campanie marca Antena 1

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Imaginea campaniei „Oraşul de sub oraş“, realizată de Observator FOTO Antena 1
Imaginea campaniei „Oraşul de sub oraş“, realizată de Observator FOTO Antena 1

„Oraşul de sub oraş“ este cea mai nouă campanie Observator, care propune telespectatorilor Antenei 1 un demers prin care vor fi scoase la iveală erorile ce duc la dezvoltarea „oraşelor de sub oraş“.

Noua campanie marca Antena 1 îşi propune să demonstreze că integrarea celor declaraţi de neintegrat este, totuşi, posibilă, dar şi să tragă un semnal de alarmă cu privire la numărul îngrijorător de copii care trăiesc sub oraş.

Astfel, timp de şase luni, reporterii Observator au surprins în imagini viaţa de sub oraş, au urmărit personaje-cheie, de la „primar“ şi alţi lideri, până la mame, copii, traficanţi, consumatori de droguri, autorităţi şi salvatori voluntari.

De asemenea, jurnaliştii Antenei 1 vor prezenta şi poveştile de succes ale oamenilor care au ales să părăsească gura de canal şi să-şi clădească o nouă viaţă, dar şi pe cele ale salvatorilor lor. 

Un punct important în această campanie este faptul că ONG-urile arată că numai în Bucureşti sunt 1.000 de copii care trăiesc în subteran, iar tineri, aproape 5.000, iar în restul ţării mai sunt câteva mii de minori care trăiesc în aceleaşi condiţii. Cu toate acestea nu există date oficiale, făcute de către autorităţi, chiar dacă au trecut două decenii de la Revoluţie. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite