Antena 1, creştere în audienţele lunii octombrie: „Chefi la cuţite“ şi „iUmor“, cele mai bune arme împotriva Pro TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Postul Antena 1 a avut creşteri importante în topul audienţelor, emisiuni precum „Chefi la cuţite“ şi „iUmor“ aducând tot mai mulţi telespectatori.

Luna octombrie s-a dovedit a fi una destul de bună pentru postul Antena 1, care a înregistrat cea mai mare creştere în audienţe dintre posturile generaliste. Antena 1 a beneficiat de această urcare în audienţe graţie emisiunii „Chefi la cuţite“, care a forţat mutarea producţiei „Supravieţuitorul“, de pe Pro TV, la altă oră, dar şi show-ului „iUmor“, care a scos cifre bune de audienţă în ziua de duminică. Pe de altă parte, Pro TV şi Kanal D au avut creşteri la rândul lor, notează paginademedia.ro.

Cifrele lunii octombrie 

Astfel, în prime-time (n.r. - interval orar de maximă audienţă, cuprins între orele 19:00 şi 23:00), în mediul urban, primul loc a fost ocupat, în octombrie, de Pro TV (840.000 de telespectatori), Antena 1 (700.000 de telespectatori) şi Kanal D (480.000 de telespectatori). Mai mult, cele trei posturi au avut creşteri de telespectatori: un plus de 100.000 de telespectatori în prime-time pentru Pro TV, de 170.000 pentru Antena 1 şi de 80.000 pentru Kanal D. Şi în luna septembrie, Antena 1 a avut cea mai mare creştere, cu un plus de 200.000 de telespectatori, notează aceeaşi sursă citată.

În acelaşi top, Antena 3 şi România TV îşi păstrează locurile patru şi cinci în topurile celor mai urmărite posturi din România, cu 243.000 de telespectatori, respectiv 231.000 de telespectatori. Creştere pentru postul public TVR 1: în septembrie, nu ajungea la 100.000, în octombrie sare de 130.000 de telespetatori şi urcă un loc, de pe nouă pe opt. În schimb, TVR 2, care în septembrie era pe locul 21 seara, a urcat mai multe locuri, până pe 16. Audienţa a crescut de la 36.000 la 56.000 de telespctatori. Un plus de audienţă si la Prima TV (139.000 de telespectatori, faţă de 107.000 de telespectatori în luna precedentă).

Dacă în luna septembrie Acasă şi Happy Channel erau unul după altul (cu un avans de 10.000 pentru postul din grupul Pro), în octombrie Acasă TV a mărit puţin avantajul: o medie de aproape 100.000 de telespectatori pentru Acasă TV (locul 10), faţă de aproape 80.000 la canalul pentru femei din grupul Intact, scrie aceeaşi sursă citată. 

Aceleaşi trei posturi în top 

După media pe zi, în mediul urban, aceleaşi trei posturi ocupă primele trei locuri. Pro TV a avut 369.000 de telespectatori, Antena 1 a avut 322.000 de telespectatori şi 183.000 de telespectatori. Un plus de 50.000 de telespectatori pentru Pro TV, de aproape 60.000 pentru Antena 1 şi de 25.000 pentru Kanal D. Urcă un loc Prima TV, de pe şapte pe şase, cu o creştere de 20.000 de telespectatori, iar Disney TV şi Disney Junior urcă câteva locuri după media pe zi. Disney ajunge de pe 14 pe 11 (40.000 de telespectatori), iar Disney Junior de pe 17 pe 13 (39.000 de telespectatori). 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite