Un an de la moartea lui Karl Lagerfeld. Ce trai duce Choupette, pisica moştenitoare

Un an de la moartea lui Karl Lagerfeld. Ce trai duce Choupette, pisica moştenitoare

Choupette a moştenit cea mai mare parte din averea lui Karl Lagerfeld FOTO

Creatorul de modă Karl Lagerfeld a murit în urmă cu un an, la vârsta de 85 de ani, şi a lăsat-o în urmă pe Choupette, pisica birmaneză căreia i-a lăsat cea mai mare parte din moştenire.

Ştiri pe aceeaşi temă

Choupette, pisica birmaneză a designerului Karl Lagerfeld, este unul dintre moştenitorii averii uriaşe lăsate de creatorul de modă care a murit la vârsta de 85 de ani, în urmă cu un an, pe 19 februarie. 
 
După moartea celebrului creator de modă, felina a ajuns în atenţia fanilor care se întreabă: „Ce face Choupette? Unde e Choupette?“.
 
„Este ca un mister nedesluşit. Ce s-a întâmplat cu Choupette?“, a spus Stephen Gan, editorul V Magazine. 
 
Se pare că Choupette se află la Paris şi este în grija bonei sale, Caroline Lebar, fosta menajeră a lui Karl Lagerfeld, scrie nytimes.com
 
„Este într-o formă bună şi este înconjurată de dragoste“, a spus Lebar despre felina care are un program foarte încărcat, ea fiind reprezentată de un agent personal, pe Lucas Bérullier, de la My Pet Agency, Paris. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Choupette Lagerfeld (@choupetteofficiel) on

   
„Ea (Choupette – n.r.) vine la agenţie cu diverse ocazii şi facem poze aici pentru contul ei de Instagram. Avem proiecte foarte frumoase“, a dezvăluit Bérullier.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Choupette Lagerfeld (@choupetteofficiel) on

 
Choupette are pe contul personal de Instagram peste 274 mii de fani, iar pe cel creat în colaborare cu agenţia de care aparţine 38,5 milioane de fani. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Choupette Lagerfeld (@choupetteofficiel) on

 

Choupette a fost, de altfel, subiectul principal al mai multor interviuri acordate de designer, acesta mărturisind că dragostea sa pentru pisică l-a făcut să-i ofere tot ce poate mai bun: două menajere, o gardă de corp, boluri din porţelan şi farfurii de argint din care pisica mănâncă stând pe masă şi propriile tablete la care să se joace.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Choupette Lagerfeld (@choupetteofficiel) on


Choupette şi Karl Lagerfeld, relaţie specială

„Este ceva incredibil de emoţionant la ea, chiar dacă este răsfăţată peste măsură“, mărturisea designerul. „Este irezistibilă. Choupette este centrul universului meu. Este un fel de Greta Garbo. Are ceva inconfundabil în stilul său de mers. Este o sursă de inspiraţie prin eleganţa şi atitudinea sa“, a mai spus el în 2015, în platoul emisiunii „Le Divan“, a lui Marc-Olivier Fogiel.

Tot atunci, Lagerfeld, fiind întrebat despre rolul pe care Choupette îl are în viaţa lui, menţiona că celebra pisică are deja o mică avere dobândită prin „forţe proprii“. 

Designerul a explicat de mai multe ori că nu s-a atins de sumele (peste trei milioane de euro, potrivit unor surse) pe care Choupette le-a câştigat din reclame. „Are propria ei avere, este o moştenitoare. Dacă mi se întâmplă ceva, persoana care se va ocupa de ea cu siguranţă nu va trăi în mizerie. Reclamele în care a apărut ea, banii făcuţi de ea nu îi iau eu, au fost puşi deoparte special pentru ea. Choupette este o fetiţă bogată“, declarat Lagerfeld. 

Când jurnalistul i-a spus că în Franţa este interzis să laşi moştenire unui animal, Karl Lagerfeld a răspuns: „Pică bine, pentru că eu nu sunt francez“. 

Lagerfeld a adăugat că felina gri este compania perfectă, mai ales că nu trebuie scoasă la plimbare precum un câine. În anul 2014, Choupette a câştigat aproape 3 milioane de euro din numai două apariţii în reclame TV.

Spre deosebire de pisicuţă, care nu a făcut prea mari eforturi ca să câştige fabuloasa sumă, manechinul Cara Delevigne, una dintre muzele lui Lagerfeld, a strâns anul trecut 3,2 milioane de euro. Pentru această sumă, ea a trebuit să participe însă la multe campanii şi prezentări de modă.

Lagerfeld se mândrea că pisica lui a apărut în reclame la produse de lux şi spunea că este un animal prea sofisticat ca să apară şi în spoturi la hrană pentru pisici.

Choupette mânca la masă alături de stăpânul ei şi are parte de manichiură în fiecare săptămână. 


Choupette, personaj de carte, ambasador în cadrul unor campanii de publicitate, „redactor-şef“ pentru o zi la o revistă şi emblema unei colecţii de accesorii feline, a apărut în viaţa creatorului în anul 2011.

Choupette a aparţinut unui prieten al designerului, dar după ce pisica a stat la Karl Lagerfeld două săptămâni, acesta a refuzat să o mai înapoieze. 

„Este cea mai frumoasă pisică din lume. Şi este foarte curată“, a spus creatorul de modă despre febleţea sa. Necăsătorit şi fără copii, Lagerfeld a glumit, mai mult sau mai puţin, şi a zis că s-ar fi căsătorit cu ea, dacă s-ar fi putut.

„Pisica era a unui prieten care a rugat-o pe menajera mea să se ocupe de aceasta timp de două săptămâni cât el era plecat. La întoarcere, nu a venit să o ia înapoi pe Choupette. A avut o altă pisică, care a devenit obeză, iar Choupette a devenit cea mai celebră pisică din lume, dar şi cea mai bogată“, a povestit Karl Lagerfeld pentru Vanity Fair.

Karl Lagerfeld a murit la 85 de ani 

Karl Lagerfeld a murit în dimineaţa zilei de 19 februarie la vârsta de 85 de ani, iar surse apropiate susţin că suferea de cancer pancreatic. 
 
Starea de sănătate a lui Lagerfeld a fost îngrijorătoare în ultimele săptămâni. Pentru prima dată în cariera sa, creatorul de modă german nu a participat la lansarea colecţiei de primăvară Chanel, care a avut loc pe 22 ianuarie în cadrul evenimentului Săptămâna Modei de la Paris. 
 
Karl Otto Lagerfeld se afla la conducerea departamentului de creaţie al casei Chanel din anul 1983. A fost, de asemenea, director de creaţie al casei Fendi din 1965 şi a colaborat ocazional cu brandurile de modă Chloe, Jean Patou, H&M, Hogan şi Macy's.
 
Karl Otto Lagerfeldt s-a născut în Hamburg, Germania, însă data naşterii sale a fost întotdeauna subiect de dezbatere. Au fost vehiculaţi anii 1933 şi 1935, iar creatorului de modă i-a plăcut întotdeauna să se amuze susţinând că de fapt s-a născut în 1938. În cele din urmă, în urmă cu doar câţiva ani, a declarat că data naşterii sale este 10 septembrie 1933. 
 
Lagerfeld şi-a schimbat numele original din Lagerfeldt pentru că era de părere că este „mai comercial“. Creatorul de modă cel mai expus la nivel mondial şi-a cultivat întotdeauna misterul, întreţinând legenda sa vie. 
 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: