Probleme pentru Raiffeisen Bank. Clienţii acuză că li s-au reţinut mii de lei de pe carduri UPDATE

Probleme pentru Raiffeisen Bank. Clienţii acuză că li s-au reţinut mii de lei de pe carduri UPDATE

Mai mulţi clienţi ai Raiffeisen Bank acuză că s-au trezit cu fondurile blocate, indiferent că au încercat să scoată bani de la bancomat sau că au încercat să plătească online sau cu cardul. Banca spune că „sumele vor fi returnate în cel mai scurt timp”.

Ştiri pe aceeaşi temă

UPDATE Raiffeisen Bank transmite că, în acest moment, tranzacţiile cu carduri funcţionează normal, dar mai pot apărea întreruperi de scurtă durată. 

De asemenea, instituţia afirmă că toate sumele care au apărut ca blocate sau nu au fost vizibile în conturi, în urma unei plăţi nefinalizate în cursul zilei de luni, 13 iulie, sunt acum în conturi.

„În situaţia în care apar tranzacţii nefinalizate, dar sume reţinute, timpul mediu de remediere este de circa o oră. Aceste remedieri au loc în mod automat, nu este necesară o acţiune din partea clienţilor (apel în call center sau în agenţie)”, arată reprezentanţii băncii.


Clienţii Raiffeisen Bank acuză instituţia financiară că nu pot folosi cardurile, de câteva zile. Aceştia mai critică şi funcţionalitatea slabă a aplicaţiei de internet banking.

Clienţii susţin că, în ciuda faptului că au primit asigurări că situaţia se va rezolva în cel mai scurt timp, problemele persistă.

Raiffeisen Bank a publicat o reacţie pe pagina de Facebook: „În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile de debit funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care vă cerem scuze pentru disconfortul creat. Depunem toate eforturile pentru remedierea situaţiei. De asemenea, vă asigurăm că toate sumele care au fost blocate vă vor fi returnate în cel mai scurt timp posibil”.

Postarea băncii are peste 140 de comentarii şi 50 de share-uri.

Clienţii sunt în continuare nemulţumiţi că situaţia nu a fost rezolvată.

Iată câteva dintre mesaje:

  • „Urma să plecăm în concediu, m-am dus să scot 4.000 de lei de la bancomat, m-am trezit şi fără cash şi fără bani pe card, nu pot să alimentez maşina, nu pot să-mi fac cumpărăturile, nu putem pleca nicăieri, banii sunt blocaţi la ei, şi ne asigură în continuare că «se va rezolva în cel mai scurt timp», dacă pierd 1-2 nopţi de cazare achitate deja, cui îi pasă? Cine suporta pierderea? Clientul, banca face mereu să nu iasă cu nimic în pierdere”.

  • „Mă duc la Kaufland cu coş mare, îl pun pe bandă, când vânzătoarea îmi spune că nu pot achita cu cardul Raiffeisen. Să pun toată marfa înapoi la raft”.
 
  • „Chiar sunt mari probleme şi la plata cu cardul. Nu sunt acceptate, plătim cu cash şi după ne mai dispare şi suma din cont”.

  • „De 4 ori mi-au luat suma. M-au făcut să rămân dator la Penny o diferenţă de 2,5 lei. Am făcut apoi încă un drum sa le dau bănuţii”.

  • „4 ore am sunat la relaţii clienţi azi fără un răspuns de la operatori!!!!!!! În cât timp îmi returnaţi baniii pe care nu i-am ridicat că nu va mergea sistemul, dar din cont au fost retraşi?????”

  • „Astăzi am primit refuz la plata de 2 ori la un POS Raiffeisen folosind un card de la altă bancă. A treia încercare, dar la un POS BRD (acelaşi comerciant) a fost cu succes. Apoi a venit surpriza: banii au fost retraşi şi pentru cele două tranzacţii eşuate deşi am primit chitanţa cu tranzacţie declinată. Good job Raiffeisen!”
     

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: