Primul târg virtual dedicat agriculturii din România aşteaptă peste 20.000 de participanţi

Primul târg virtual dedicat agriculturii din România aşteaptă peste 20.000 de participanţi

Agricultura ţine pasul cu vremurile

Pandemia actuală a produs un şoc major pentru economia europeană şi mondială, iar majoritatea industriilor resimt declinul economic, printre care şi agricultura.

Ştiri pe aceeaşi temă

Componenta necunoscută din evoluţia virusului Covid-19 a făcut ca oamenii să aibă temeri legate de asigurarea necesarului de hrană, astfel cu atât mai mult fermierii şi cei din sectorul agricol au nevoie de măsuri rapide şi de susţinere pentru a asigura continuitate în aprovizionarea populaţiei.

Pentru a sprijini industria agricolă şi a diminua efectele negative ale acestor vremuri fără precedent, în perioada 10-12 iunie are loc primul târg virtual din România dedicat domeniului agricol, unde sunt aşteptaţi peste 20.000 de participanţi din rândul fermierilor şi al companiilor din sectorul agriculturii. Totul însă, la distanţă, respectând normele sociale şi legislative ale situaţiei mondiale din prezent.

Cum funcţionează şi care sunt beneficiile Virtual Agro Fair?

Târgul este organizat pe o platformă digitală care permite companiilor să îşi prezinte portofoliul de produse, să propună oferte speciale şi să intre în contact direct prin chat şi webcam cu reprezentanţii firmelor interesate, costul de participare fiind zero pentru participanţi şi mic în comparaţie cu varianta clasică a unui târg.

Astfel, utilizatorii experimentează şi accesează în timp real funcţionalităţi şi activităţi organizate în cadrul unui Târg de Agricultură, iar din câteva click-uri pot fi vizitate toate companiile de interes din industrie. Harta evenimentului este interactivă, participanţii având posibilitatea de a vizualiza detalii şi de a intra în contact cu expozanţii târgului.

Pe durata celor trei zile de târg, vor avea loc conferinţe live cu invitaţi ai autorităţilor publice, companii din domeniu care îşi vor prezenta numeroase oferte valabile în perioada desfăşurării evenimentului, dar şi cu fermieri care pot intra în dialog cu invitaţii. Avantajul îl reprezintă atingerea unui public numeros, de pe orice device, de la orice distanţă şi fără limitare de timp, într-un mediu securizat din punctul de vedere al colectării informaţiilor de înregistrare.

„Industria agrobusiness este şi va fi mereu un mediu efervescent care se adaptează la condiţiile exterioare foarte repede. Am propus şi am găsit deschidere de la companii să punem în acelaşi loc, fie el şi virtual, toată cererea şi oferta din această industrie şi suntem siguri că va fi un eveniment cu multiple beneficii pentru toţi participanţii.” spune Valentin Văcăruş, Organizator târg şi Manager Godmother.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: