Bugetul de investiţii al companiei a fost alocat, prioritar, către două axe: modernizarea sistemului de distribuţie a gazelor naturale, respectiv înlocuirea conductelor din oţel cu cele din polietilenă, care au parametri tehnici superiori şi o durată de viaţă mai mare, şi extinderea sistemului de distribuţie, prin racordarea de noi clienţi din zonele aflate în dezvoltare. Astfel, de la privatizarea companiei până în prezent, au fost înlocuiţi 4.350 km de conducte şi branşamente din oţel şi extinsă reţeaua de distribuţie cu circa 7.000 de km (aproximativ echivalentul distanţei aeriene Bucureşti - New York) atât în zona concesionată, cât şi în alte 200 de noi localităţi. 
 
Aceste investiţii, realizate în ultimii 15 ani, în valoare de circa 3,8 miliarde lei, au condus la îmbunătăţirea securităţii în exploatare, la scăderea semnificativă a întreruperilor neplanificate în alimentarea cu gaze naturale şi la creşterea calităţii serviciilor oferite clienţilor noştri. 
 
În plus, numărul de clienţi racordaţi la sistemul de distribuţie s-a dublat în cei 15 ani de la privatizare, ajungând astăzi la 1.952.000 de clienţi, cu o medie anuală de creştere înregistrată în ultimii ani de aproximativ 65.000 de noi clienţi. 
 
 
Compania este preocupată constant de dezvoltarea sistemului său de distribuţie atât prin derularea de lucrări de extindere şi de racordare a clienţilor aflaţi în zona de operare, cât şi de extinderea ariei de concesiune prin participarea la licitaţiile ce au ca obiect concesionarea serviciului de distribuţie a gazelor naturale. Astfel, în perioada septembrie 2019 - septembrie 2020, Distrigaz Sud Reţele a derulat un număr de aproximativ 24.000 de lucrări de execuţie de branşamente, aflate în stadii diferite de implementare, pentru alimentarea cu gaze naturale a solicitanţilor din aria de concesiune a Distrigaz Sud Reţele. În paralel, în ultimul an, au fost semnate contracte de concesiune pentru 36 de noi localităţi, însumând 250 km de reţea. Trendul acestor planuri de investiţii este menţinut până la finalul acestui an, fiind alocat un buget de 360 milioane lei, din care un procent important este dedicat modernizării a 130 km de reţea de distribuţie.
 
 O altă axă importantă de dezvoltare o reprezintă digitalizarea serviciilor oferite clienţilor şi mandatarilor acestora, Distrigaz Sud Reţele fiind primul operator de distribuţie care a digitalizat întregul proces de racordare la sistemul de distribuţie a gazelor natuale, prin implementarea Portalului dedicat clienţilor. Acesta este disponibil la adresa https://racordaresd.distrigazsud-retele.ro/ şi permite clienţilor şi mandatarilor acestora gestionarea integrală, online, a procesului de racordare prin realizarea următoarelor operaţiuni: 
 
- depunerea online a cererilor de racordare pentru realizarea unui branşament, realizarea unui branşament cu extindere de conductă, redimensionarea postului de reglare măsurare sau reamplasarea branşamentului. 
 
- anexarea documentelor necesare procesului de racordare la sistemul de distribuţie direct în Portal, introducerea de informaţii legate de datele personale, locul de consum şi detaliile tehnice ale receptorilor. 
 
- primirea de notificări prin e-mail privind confirmarea înregistrării cererii de racordare depuse, solicitarea de documente suplimentare sau la emiterea documentelor generate aferente cererii de racordare.
Preferinţa pentru acest serviciu digital este evidenţiat de numărul de cereri depuse online prin intermediul Portalului în decursul ultimelor luni:  60% dintre cererile de racordare pentru branşamente şi extinderi, 85% dintre cererile depuse pentru instalaţiile de utilizare şi 93% dintre cererile de punere în funcţiune a instalaţiilor de utilizare. 
 
De asemenea, şi operatorii economici autorizaţi, cu care Distrigaz Sud Reţele colaborează, beneficiază de serviciile online oferite în cadrul Portalului, aceştia putând depune solicitările de Punere în Funcţiune a Instalaţiilor de Utilizare a gazelor naturale accesând adresa: https://firmeautorizate.distrigazsud-retele.ro/ 
 
Complementar dezvoltării instrumentelor online, compania şi-a concentrat atenţia şi pe îmbunătăţirea experienţei clienţilor noştri în cadrul Birourilor Recepţie Clienţi, prin derularea următoarelor acţiuni: 
 
  • implementarea sistemelor informatice de gestionare a fluxului de clienţi în oraşele Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Craiova, Braşov, Galaţi şi Piteşti cu sopul de a diminua timpul de aşteptare şi a gestiona eficient solicitările acestora; 
  • colectarea pe tablete a feedback-ului clienţilor noştri, datele fiind colectate şi monitorizate printr-un soft integrat acestei soluţii cu scopul de a îmbunăţăţi serviciile oferite acestora;
  • instalarea unor terminale destinate plăţilor cash în cadrul Birourilor Recepţie Clienţi din oraşele Bucureşti, Craiova, Constanţa şi Ploieşti pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri care doresc să achite în numerar oricare dintre serviciile oferite de către Distrigaz Sud Reţele, fără a mai fi necesară deplasarea acestora la partenerii bancari;
  • infiinţarea unui birou mobil, cu scopul de a fi cât mai aproape de clienţii Distrigaz Sud Reţele în acele zone în care nu există Birouri Recepţie Clienţi şi de a le furniza acestora, în cel mai scurt timp posibil, toate informaţiile necesare procesului de racordare la sistemul de distribuţie.