ING: Clienţii pot cere amânarea plăţii ratelor cu până la două luni

ING: Clienţii pot cere amânarea plăţii ratelor cu până la două luni

ING Bank anunţă măsuri pentru persoane fizice şi companii

ING Bank România anunţă măsuri pentru clienţii persoane fizice, dar şi pentru IMM-uri şi companii, în contextul pandemiei de coronavirus.

ING Bank a anunţat următoarele măsuri:

Pentru clienţii persoane fizice cu credite de nevoi personale şi imobiliare care sunt afectaţi în mod tranzitoriu de pandemia de COVID-19 şi care solicită în mod direct măsuri de sprijin, ING poate aplica amânarea plăţii ratelor până la 2 luni. Durata creditului va fi extinsă în concordanţă, pentru a păstra acelaşi nivel pentru ratele lunare. Clienţii care au nevoie să apeleze la această opţiune sunt rugaţi să trimită un email la adresa: contact@ing.ro.

Pentru clienţii persoane fizice care resimt un impact direct şi de durată prin circumstanţe ca pierderea locului de muncă sau probleme grave de sănătate, ING Bank va proceda ca întotdeauna în astfel de situaţii, încercând să găsească pentru fiecare caz în parte soluţia potrivita reeşalonării creditului.

Pentru IMM-uri şi micro-companii, care se preocupa de două ori mai mult în aceste zile – şi pentru familia lor şi pentru afacerea lor – ING va înlesni aprobarea reînnoirii pe 3 luni a facilităţilor de finanţare a capitalului circulant, fără a fi nevoie ca ei să se prezinte la bancă. Măsura se aplică clienţilor cu scadenţă la facilităţile de credit în următoarele 3 luni şi care nu se află deja într-un proces de remediere sau de restructurare a creditelor existente. În cazul unei afectări semnificative a businessului în contextul pandemiei COVID-19, în care măsura de mai sus nu este suficient de acoperitoare, rugăm clienţii aflaţi într-o astfel de situaţie să ne contacteze, pentru a identifica cele mai potrivite soluţii.

De asemenea, referitor la informarea trimisă către IMM-uri în data de 11.03.2020, privind modificarea comisioanelor percepute comercianţilor pentru încasările la POS de la 1 aprilie 2020, banca a decis amânarea cu 3 luni a implementării acestei masuri, dat fiind contextul COVID-19. „Dorim să subliniem faptul că acest comision nu afectează în niciun fel comisioanele plătite de persoanele fizice”, afirmă reprezentanţii.

ING Bank transmite că monitorizează îndeaproape evoluţia situaţiei si va anunţa, atunci când va fi cazul, cu privire la orice noi măsuri.  

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările