Al doilea lanţ mondial de cafenele se lansează în România. Când vom putea bea cafeaua marelui rival al Starbucks

Al doilea lanţ mondial de cafenele se lansează în România. Când vom putea bea cafeaua marelui rival al Starbucks

Coca-Cola va rivaliza cu Starbucks pe piaţa cafelei din România, urmând să lanseze brandul Costa Coffee, al doilea lanţ de cafenele ca mărime din lume, la noi în ţară, în anul 2020.

Ştiri pe aceeaşi temă

Coca-Cola HBC intenţionează să lanseze Costa Coffee în cel puţin 10 dintre cele 28 de pieţe unde este prezentă, incluzând România, Bulgaria, Grecia, Ungaria, Polonia, Rusia şi Elveţia.

„Includerea unui brand atât de puternic, aşa cum este Costa Coffee, în portofoliul nostru ne va permite să abordăm mai multe ocazii de consum, să ne consolidăm parteneriatele cu clienţii pe toate canalele şi să ne întărim abilitatea de a adresa fiecare moment de-a lungul unei zile în care există ocazii de consum. Infrastructura noastră bine pusă la punct, alături de procesele şi capabilităţile noastre în categoria cafelei ne permit să lansăm în forţă această oportunitate excelentă”, a declarat Zoran Bogdanovic, CEO al Grupului Coca-Cola HBC.

Cafeaua este una dintre cele mai ofertante şi profitabile surse de venit şi profituri din sectorul băuturilor. Este o categorie de miliarde de euro în cele 28 de ţări în care operează Coca-Cola HBC şi este prognozat să aibă un ritm anual de creştere de 4%. 

Compania Coca-Cola a achiziţionat Costa Coffee în ianuarie 2019, printr-o tranzacţie care se ridică la 5,1 miliarde de dolari. Costa Coffee este liderul companiilor de cafea în Marea Britanie şi are o prezenţă puternică în Europa, Asia-Pacific, Orientul Mijlociu şi Africa.

Costa a fost cumpărată în anul 1995 de proprietarul actual Whitbread, pentru 19 milioane de lire sterline, când avea doar 39 de magazine. Acum, marca este prezentă pe majoritatea străzilor britanice, cu un număr de 2.422 puncte de desfacere în întreaga ţară şi încă 1.399 pe pieţele internaţionale, care funcţionează ca francize, asociaţii în participaţiune şi puncte de vânzare cu ridicata.

Compania s-a extins recent în China, după ce creşterea din Marea Britanie a devenit mai greoaie, piaţa fiind saturată cu lanţuri de cafenele precum Starbucks, Caffe Nero şi alte mii de puncte de vânzare independente.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: