Rivalul nordic al McDonald’s își intensifică expansiunea în România: vrea 12 restaurante până la finalul anului

0
Publicat:

După ce a intrat pe piața din România, anul trecut, Hesburger, cel mai mare lanț de restaurante fast food din Finlanda, își continuă extinderea pe plan local. Brandul finlandez operează deja opt locații în țara noastră și are ca obiectiv atingerea a 12 restaurante până la sfârșitul anului 2025.

Imagine cu meniul fast food cu Mega Burger de la Hesburger Sursă baneasa.ro
Mega Burger, mai mare decât Big Mac, de la Hesburger Foto Băneasa ro

Hesburger este prezent deja în orașe importante din România, inclusiv București, cu locații în centre comerciale precum AFI Cotroceni și Mega Mall, dar și în municipii precum Râmnicu Vâlcea, Brăila și Iași. Unul dintre aspectele notabile ale extinderii pe piața românească este deschiderea primului drive-in Hesburger în România, în Curtea de Argeș.

Cu o rețea internațională de peste 480 de locații și o istorie care datează din anii ’60, Hesburger este lider pe piața de fast food din Finlanda și o prezență semnificativă în țările baltice (Estonia, Letonia și Lituania), dar și în alte piețe europene precum Bulgaria, Polonia și Germania. În țara de origine, Hesburger a reușit să detroneze McDonald’s ca număr de locații și vânzări.

Cu o istorie de peste jumătate de secol, Hesburger este liderul fast food-ului nordic

Hesburger se remarcă prin faptul că este un business de familie, cu rădăcini în 1966, când a început ca un mic stand de hot-dogi, iar în 1980 a fost oficializat ca brand. De asemenea, a reușit să depășească McDonald's în Finlanda în privința numărului de locații și vânzări

În plus, brandul a experimentat tehnologii inovative, cum ar fi roboți pentru livrare și sisteme automatizate de comandă în unele locații din Finlanda și Estonia.

De asemenea, Hesburger pune accent pe sustenabilitate, promovând utilizarea ambalajelor biodegradabile și implementând practici de reducere a consumului de energie în restaurantele sale.

Alternativa fast food-ului classic are în meniu Mega Burger mai mare decât Big Mac

Meniul Hesburger include atât produse clasice de fast food, precum burgeri, cartofi prăjiți, salate și milkshake-uri, cât și sosuri proprii, care au devenit o parte importantă a identității brandului.

Printre produsele notabile se numără Mega Burger-ul, o variantă cu două chifle, trei straturi de carne și trei tipuri de sos, care depășește dimensiunile unui Big Mac.

Strategia de comunicare pentru România și Bulgaria este gestionată de agenția Oxygen, care colaborează cu brandul pentru promovarea acestuia în rețelele de socializare și media.

Perspective pe piața românească

În ciuda unui climat competitiv pe piața locală, Hesburger se prezintă ca o alternativă atractivă pentru consumatorii români interesați de fast food.

Cu o abordare diferită față de alte lanțuri internaționale, brandul finlandez își propune să își câștige locul pe piața românească prin diversificarea meniului, inovație tehnologică și o viziune sustenabilă.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite