Articol publicitar

PENNY, 20 de ani în România: gesturi simple prin care avem grijă unii de alții

0
0
Publicat:

„Intru la PENNY, vrei ceva?” e o întrebare pe care o auzim des – rostită în fugă, poate fără mare însemnătate aparentă. Dar, de fapt, e unul dintre cele mai simple și mai sincere moduri de a spune “te iubesc”.

P20 M&F 1200x800 px jpg

”. Pentru că dragostea nu e mereu despre cuvinte mari. E despre gesturi făcute cu grijă – o ciocolată „ca să te îndulcesc”, un pachet de cafea „să-ți începi ziua bine” sau un ingredient uitat de pe listă, dar pus în coș cu gândul la tine.

O campanie aniversară despre forme de dragoste

PENNY sărbătorește 20 de ani în România cu o campanie care pornește de la acest insight atât de familiar: iubirea se vede în acțiuni simple, care spun mai mult decât o mie de cuvinte. Produsele PENNY devin astfel parte dintr-un limbaj al afecțiunii: un platou cu brânzeturi la o seară în doi, un prânz gătit pentru copii sau un desert făcut din nostalgie pentru copilărie. Fiecare produs poate fi un mod prin care ne arătăm grija. Fiecare drum la magazin – o formă de iubire.

Mărci proprii și produse 3RO: alegeri cu gust și sens

Una dintre direcțiile majore dezvoltate de PENNY în România este susținerea producătorilor locali prin programul TripluRO, în care ingredientul principal provine din România, iar produsul este procesat și ambalat la noi în țară. Este o formă de responsabilitate economică și socială, dar și un răspuns concret la cerințele consumatorilor care caută produse proaspete și de calitate. De la carne și brânzeturi, până la mezeluri, ouă, făină sau ulei, aceste produse nu sunt doar opțiuni practice. Sunt o alegere care susține producătorii locali, economia circulară a țării și aduce prospețime în fiecare farfurie.

Pe lângă acestea, mărcile proprii – precum Hanul Boieresc, SuporteRO, Boni de tot, Casa Gustului – completează experiența prin gust, diversitate și un raport corect calitate-preț. Cu ele poți pregăti o masă pentru cei dragi, o gustare sau o cină în familie, fără să compromiți nici gustul, nici bugetul.

P20 T&F 1200x800 px jpg

Cumpărături cu suflet, premii pentru familie

În perioada 4 iunie – 1 iulie, clienții care folosesc PENNY Card la cumpărături sunt înscriși automat într-un concurs aniversar cu premii pentru întreaga familie. Sunt puse în joc 2 seturi de electrocasnice pentru bucătărie, 20 de airfryere și 200 de vouchere în valoare de 200 de lei fiecare. Participarea nu necesită înscriere suplimentară.

Este modul prin care PENNY răsplătește loialitatea clienților săi, într-o perioadă în care fiecare gest – fie că e despre eficiență, grijă sau planificare – contează.

Un brand de încredere, de două decenii în România

P20 T&M 1200x800 px jpg

De 20 de ani, PENNY este parte din viața românilor – nu doar ca loc de cumpărături, ci ca partener de încredere în alegerile zilnice. Prin susținerea producției locale, prin investiții în sustenabilitate și, mai ales, prin empatie față de nevoile reale ale clienților, PENNY devine mai mult decât un retailer: devine un catalizator al gesturilor care apropie oamenii.

Pentru că, uneori, dragostea se vede într-un desert-surpriză, un „ți-am luat ce-ți place”, sau un drum până la magazin făcut pe fugă, dar din inimă.

Acest articol a fost realizat cu sprijinul PENNY.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite