Pas important pentru modernizarea DN1, până la Autostrada de Centură a Capitalei. Au fost depuse zece oferte
0Se dorește modernizarea sectorului DN 1 București-Ploiești, cuprins între Aeroportul Henri Coandă și nodul rutier cu Autostrada de Centură a Capitalei (A0).

„Au fost depuse 10 oferte pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea sectorului DN 1 cuprins între Aeroportul Henri Coandă și Nodul rutier cu A0”, a anunțat miercuri, 19 februarie, Cristian Pistol, directorul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Proiectul presupune lărgirea la 3 benzi pe sens a unui sector de aproape 2,4 km din DN1, de la intersecția cu drumul de legătură cu Aeroportul Henri Coandă și până la nodul rutier cu A0. Valoarea estimată a contractului este de 1,36 milioane de lei (fără TVA).
Ofertele depuse sunt:
- Eco Geodrum SRL;
- H.V.I.D. Consulting Group SRL;
- Incons SRL;
- Like Consulting SRL;
- Asocierea Master Solutions Team SRL (lider) - Vego Concept Engineering S.R.L.;
- MEM Project Construct SRL;
- Quadrante Viaponte Proiectare si Consultanta SRL;
- RIA Design Consulting SRL;
- Asocierea Dineng DEV SRL (lider) - Ecoproiect Design SRL;
- Ventor Grup Consulting SRL.
„Câștigătorul contractului va avea la dispoziție 7 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate, în baza căruia acest sector de drum național va fi lărgit la 3 benzi pe sens”, mai precizează directorul CNAIR.
În plus, proiectantul va trebui să propună soluții pentru realizarea unei conexiuni mai eficiente cu A0, separarea completă a traficului rutier pe distanta propusă, asigurarea virajului la stânga pentru întoarcere după nodul rutier cu A0 (pe direcția București - Ploiești) și îmbunătățirea conectivității în zona Aeroportului Henri Coandă.