Oficial din Transporturi: Toată Centura Bucureştiului va fi modernizată la patru benzi. A fost semnat contractul pentru elaborarea studiilor de fezabilitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto: Facebook Ionel Scrioşteanu
Foto: Facebook Ionel Scrioşteanu

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Irinel Scrioşteanu, susţine că nicio porţiune din Centura Bucureştiului nu va rămâne la câte o bandă pe sens, aceasta fiind modernizată în totalitate la patru benzi.

„Încă două contracte pentru Centura Bucureştiului. Aşa cum am promis, nicio porţiune din centură nu va rămâne la câte o bandă pe sens. Toată Centura Bucureştiului va fi modernizată la 4 benzi.”, a transmis Scrioşteanu pe pagina sa de Facebook.

Astfel, oficialul anunţă că a fost semnat contractul cu Asocierea GRAFIC TENDS – SVL PROEC pentru elaborarea studiilor de fezabilitate pentru „Identificare măsuri de sporire a siguranţei traficului pe centura existentă a Municipiului Bucureşti inclusive îmbunătăţirea unor intersecţii de pe DN CB.”

Este vorba despre sectorul II cuprins între A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520) şi sectorul I cuprins între A1 (km 55+520 – DN 1 km 71+490 / km 0+000) – A2 (km 23+600) 

Proiectarea modernizării Centurii de Sud a Bucureştiului, între A2 şi A1

Potrivit sursei citate, aceasta vizează lărgirea Centurii la patru benzi, realizarea de drumuri colectoare, pasaje/pasarele pietonale (suprateran/subteran), trotuare, parcări, staţii autobuz, reamenajarea intersecţiilor cu drumurile clasificate în vederea creşterii capacităţii de transport pe sectorul de Sud al Centurii Bucureştiului, panouri fonoabsorbante şi alte lucrări ce pot fi implementate în vederea creşterii siguranţei auto şi pietonale.

Vor fi pasaje denivelate la intersecţiile:

- Ieşirea din Popeşti Leordeni (pe şoseaua Leordeni) la intersecţia cu Centura Bucureştiului

- Între DJ301 A (Glina) şi Centura Bucureştiului

- Intersecţia dintre Splaiul Independenţei şi Centura Bucureştiului 

Proiectarea modernizării Centurii de Nord a Bucureştiului, între A1 – DN1-  A2

Secretarul de stat anunţă că aceasta vizează fluidizarea traficului pe Centura Bucureştiului, în perspectiva integrării viitoare a acesteia în structura bulevardelor Capitalei şi în perspectiva interconectării acesteia cu A0, prin drumurile radiale, dar şi facilitarea accesului în zona orbitală a Municipiului Bucureşti. 

„Această nouă etapă de modernizare trebuie să ţină cont şi de dezvoltarea noilor sisteme de transport în comun, fie că e vorba despre tren metropolitan, tramvai sau trasee cu autobuzul. Se vor studia şi propune soluţii pentru intersecţiile Centurii de Nord a Capitalei cu drumurile judeţene în localităţile: Chiajna, Dragomireşti Vale, Tunari, Ştefăneşti şi Moara Domnească – Găneasa, precum şi cu drumurile naţionale DN3, DN1 şi DN7.”, a precizat oficialul din Transporturi.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite