Loteria Româna lansează un nou loz randalinat, cu premii de până la 100.000 de lei

0
Publicat:

Loteria Română a anunțat în cadrul unui comunicat de presă lansarea „Lozului Loteria Română”, care este un nou loz randalinat, cu premii de până la 100.000 de lei.

foto logo vechi Loto de la intrare unei instituții a Loteriei Române
Loteria Româna lansează un nou loz care va avea premii de până la 100.000 de lei

Loz Loteria Română este noul produs cu care Loteria Română continuă tradiţia lozului randalinat. Jucătorii încrezători în şansa lor pot achiziţiona un Loz Loteria Română cu numai 4 lei”, se menţionează în comunicat.

Valoarea totală a premiilor puse în joc de Loteria Română pentru acest produs loteristic este de 4,64 milioane lei, iar cele 656.832 de câştiguri sunt distribuite în premii de 4 lei, 8 lei, 10 lei, 50 de lei, 5.000 de lei şi 10.000 de lei. Cele mai mari premii care pot fi câştigate sunt în valoare de 100.000 de lei fiecare.

Loteria Română scoate noi produse cu un alt logo

La începutul lunii octombrie, Loteria Româna a anunțat schimbarea vizuală a mărcii sale, cu ocazia împlinirii a 117 ani de activitate. Entitatea de jocuri de noroc a explicat acest proces ca fiind un „rebranding spectaculos”, care ar fi urmat să coste undeva la 50 de mii de euro. 

Suma alocată pentru procesul de rebranding a fost criticată dur, dat fiind faptul că noul logo este extrem de similar cu cel utilizat de alte trei companii, dar un punct în plus care a dus la criticile masive, este faptul că un logo similar poate fi achiziționat de pe un site online cu o sumă de doar 2-3 euro.

Noua siglă a loteriei este extrem de comună cu cea utilizată de „The Zones of Regulation”, un joc pentru copii care se ocupă de gestionarea emoțiilor, „Pllenty”, o companie de servicii de plăți și web design și „Drivenergy” care este un distribuitor de stații de încărcare a mașinilor electrice.

Potrivit Loteriei Române, suma de 50.000 de euro alocată pentru acest proiect este justificabilă, explicând că realizarea noului logo de către firma de design web desemnată să facă actualizarea manualului de brand „a reprezentat doar o mică fracţie din obiectul contractului”, care a ajuns la valoarea totală de 250.000 de lei, plus TVA.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite