Fac sute de mii de dolari: tinerii care au spart graniţele „din joacă“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
În primul rând, un joc trebuie să fie unic şi interesant
În primul rând, un joc trebuie să fie unic şi interesant

Le ia un an să dezvolte un joc şi îi costă între două şi zece mii de euro, însă se aşteaptă ca în viitorul nu foarte îndepărtat acest buget să crească chiar şi de trei ori. Şi merită – până în prezent, câţiva tineri români au atras, atât pe Kickstarter, cât şi din vânzări efective, sute de mii de dolari.

NSKN Games a fost fondată în aprilie 2011 de Andrei Novac, poloneza Agnieszka Kopera, Florin Neacşu şi Vlad Slădariu.

„Toţi suntem ingineri din diferite domenii, de la IT în cazul meu, la geologie sau ştiinţa materialelor. Înainte de a intra în industria jocurilor am fost pe rând inginer software, am lucrat în construcţii, marketing, industria petrolului şi am organizat evenimente de carieră. Ceea ce ne leagă este pasiunea pentru jocuri - un mod mult mai interesant de petrecere a timpului liber decât ceea ce făceam înainte să descoperim această lume”, spune Andrei Novac.

În cei patru ani, tinerii au lansat deja 7 jocuri pe tablă şi lucrează la încă trei. Compania româno-poloneză NSKN Games, cu sediu în Bucureşti şi un birou în Polonia, a atras pe Kickstarter nu mai puţin de 325.000 de dolari pentru a crea şi distribui trei jocuri pe tablă (board games).

Citeşte pe wall-street.ro cum trebuie sa fie un board game pentru „a vinde”

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite