eMag anunță promoțiile de Black Friday. 88 de autoturisme, 40.000 de nopţi de cazare şi o sută de tone de carne şi mezeluri, printre oferte

0
Publicat:
Ultima actualizare:

eMag a anunțat luni dimineață noutățile pe care le-a pregătit pentru ediția a XIV-a a Black Friday, precum și ziua în care va începe campania.

eMag va anunța noutățile ediției a XIV-a a Black Friday
eMag va anunța noutățile ediției a XIV-a a Black Friday

UPDATE Potrivit unui comunicat de presă al retailerului, transmis Agerpres, pentru 2024, compania estimează vânzări cu 69 de milioane de lei mai mari faţă de anul trecut.

„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienţi eligibili beneficiază de soluţii de plată în 4 rate fără dobândă sau până la 40 de rate cu dobândă zero cu cardurile de credit ale băncilor partenere. De Black Friday, cumperi un abonament Genius la 69 de lei şi primeşti mai mult de două ori valoarea lui în vouchere de cumpărături pe eMAG Genius, abonamentul cu livrare gratuită şi oferte speciale, poate fi cumpărat de Black Friday la 69 de lei pentru primul an, faţă de 99 lei preţul întreg, iar clienţii primesc şi 150 de lei în vouchere a câte 25 de lei în eMag şi un voucher surpriză în Fashion Days. Cei care îşi reînnoiesc abonamentul primesc câte un voucher în valoare de 30 lei şi în eMAG şi în Fashion Days", se arată în comunicat.

eMag a lansat căutarea cu poză direct în aplicaţie 

Potrivit reprezentanţilor retailerului, au fost realizate investiţii în tehnologie şi în Inteligenţa Artificială (AI), ca parte a planului de investiţii de peste 900 de milioane de lei din acest an fiscal, început în luna aprilie.

„Cu ajutorul inteligenţei artificiale, eMag a lansat şi căutarea cu poză direct în aplicaţie care permite identificarea imediată a produselor potrivite cu cel văzut, din gama de 25 milioane de oferte din toate categoriile. La hub-ul logistic de la Joiţa, eMag a investit într-o nouă maşină de coletare automată având o capacitate de (...) de 750 de colete pe oră, comparativ cu 70 de colete cât permitea coletarea manuală. De această automatizare beneficiază şi sellerii care folosesc Fulfilment by eMag, prin care eMag oferă soluţii de logistică şi de depozitare care le permit acestora să livreze mai rapid, beneficiind de filtrul livrat de eMag. Numărul sellerilor români din Fulfilment by eMag a crescut, în 2024, cu 50% şi ei au livrat de două ori mai multe comenzi a doua zi faţă de ceilalţi selleri români din platformă, ceea ce le-a adus astfel vânzări de 1,8 ori mai mari (...) Cu ajutorul infrastructurii de lockere ajunsă la 6.400 de unităţi, cu 80% mai multe faţă de anul trecut, eMAG este pregătit să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 23 noiembrie. Anul trecut, de Black Friday, majoritatea comenzilor, adică 58,49%, au fost plasate la easybox", notează sursa citată.

Pe lista produselor speciale se vor afla și 88 autoturisme (dintre care 38 hibride, 33 pe benzină, 12 electrice şi cinci diesel).

Un studiu realizat, recent, de Kantar România arată că bugetul mediu pe care un român îl va aloca în acest an, pentru „Black Friday”, va fi de 3.116 lei, mai mare cu 261 de lei faţă de 2023.

Aproape 60% dintre consumatorii familiarizaţi cu „Black Friday” intenţionează să facă o achiziţie cu ocazia evenimentului. Categoriile de produse pe care le au în plan să le cumpere sunt: televizoare (36%), electrocasnice mici (36%), haine (26%), telefoane mobile (26%) sau maşini de spălat (19%).

Cercetarea Kantar România a fost efectuată în perioada 14 - 21 octombrie, pe un eşantion de 2.001 respondenţi , cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani. 

UPDATE Black Friday 2023 la eMAG începe vineri, pe 8 noiembrie, cu 1,5 milioane de oferte.

Vineri, 8 noiembrie, avem evenimentul de Black Friday în România și pe 15 noiembrie în Bulgaria si Ungaria. Potrivit studiilor noastre, unul din trei români vor să cumpere pentru că fac o afacere bună, iar 1 din 4 pentru că vor sa facă un cadou. Ne așteptăm să creștem și să trecem de borna de 800 milioane de lei respectând promisiunea să livrăm produsele până pe 23 noiembrie”, a spus Irina Pencea, CEO eMAG.

Compania promite clienților că va livra toate comenzile de Black Friday până pe 23 noiembrie.

„Anul acesta avem peste 1,5 milioane de oferte la cel mai mic preț din an. Foarte mulți oameni așteaptă un an de zile pentru un produs pe care și-l doreau. Și în Black Friday vrem să răspundem la această tendință. Devine importantă vânzarea în rate și diversificarea ratelor. Toată gama de oferte va avea opțiunea patru rate egale”, a mai spus Pencea.

eMAG transmite că va avea în ofertă 100.000 de televizoare, 500.000 de electrocasnice mici, 1.000.000 produse fashion, 300.000 de telefoane inteligente și gadget-uri, 100.000 laptopuri, 4,5 milioane de produse de îngrijire personală, 700.000 de produse pentru casă și grădină și 100.000 frigidere și mașini de spălat.

Au mai fost pregătite peste 7.000 de vouchere pentru bilete de avion, cu reducere de până la 45%, și 40.000 de nopți de cazare în România, cu reducere de până la 72%. De asemenea, retailerul va avea în ofertă peste 10 kg de aur sau peste 100 de tone de carne de porc.    

Flanco: 25 octombrie - 30 noiembrie; nu a anunțat reducerile, doar prețurile

Campania de reduceri generată de Black Friday în acest an pare să fie așteptată cu mare nerăbdare, dat fiind că unii dintre cei mai mari retaileri din România au anunțat că va dura 3 săptămâni.

Flanco a dat startul celei de-a 14-a ediții de Black Friday. Retailerul a pregătit reduceri atractive la o gamă extinsă de produse, valabile în perioada 25 octombrie - 30 noiembrie, în toate cele 160 de magazine ale sale din țară, precum și online.

Flanco nu a anunțat discount-urile, ci doar prețurile la care vor fi vândute produsele.

· Televizor Smart 4K Samsung de 108 cm - 1.399 lei

· Televizor Smart 4K de 109 cm - 999 lei

· Aspirator vertical Rowenta Flex - 499 lei

· Espressor cafea - 199 lei

· Aspirator robot Xiaomi - 399 lei

· Căști JBL - 149 lei

· Friteuză cu aer cald Tefal - 249 lei

· Laptop cu procesor Intel i3 - 999 lei

evoMag: 25 octombrie - 10 noiembrie; reduceri între 50 și 70%

evoMAG a dat startul la 25 octombrie, campaniei de Black Friday 2024 și oferă discount-uri de până la 70%, la peste 50.000 de produse, marcând totodată începutul unei noi etape în evoluția brandului. Compania își reafirmă angajamentul față de clienți, cu o comunicare mai directă și transparentă, menținând focusul pe oferte reale și prețuri competitive. Noua identitate de brand întărește deschiderea evomag către o relație autentică cu clienții săi, oferindu-le o experiență de cumpărare simplă, fără artificii.

Cele trei etape Black Friday 2024 la evoMag:

Episodul 1: 25 – 31 octombrie, reduceri de până la 50%;

Episodul 2: 1 – 7 noiembrie, reduceri de până la 60%;

Episodul 3: Black Friday Principal: 8 – 10 noiembrie, reduceri de până la 70%.

Ca și anii trecuți, în fiecare nou episod de reduceri de Black Friday vor fi incluse și produse diferite, care nu au beneficiat, anterior, de reduceri.

Totodată, evomag organizează campania de Black Friday și în afara țării, mare parte din produsele evomag disponibile în cel mai important marketplace din Ungaria și Bulgaria beneficiind de reduceri mai mari în această perioadă.

Altex: 31 octombrie - 20 noiembrie; reduceri între 30 și 50%

Altex a anunțat că va ține campania de Black Friday între 31 octombrie și 20 noiembrie, în trei etape. Compania spune că cele mai multe produse vor avea reduceri cuprinse între 30 și 50%.

Compania estimează vânzări cu 20% mai mari față de evenimentul Black Friday de anul trecut, iar cele mai căutate produse vor fi electronicele și electrocasnicele.

Oficialii Altex spun că printre produsele la care se așteaptă o creștere procentuală mare față de anul trecut se numără airfryer-ele (friteuze cu aer cald) și aparatele de aer condiționat. În special la această a doua categorie sunt așteptate vânzări mult mai mari, în special fiindcă este de așteptat ca verile să fie tot mai calde, iar aparatele devin mai greu de găsit din luna iunie.

Cele 3 etape Black Friday 2024 la Altex:

Val 1: oferte valabile între 31 octombrie – 6 noiembrie

Val 2: oferte valabile între 7 noiembrie – 13 noiembrie

Val 3: oferte valabile între 14 noiembrie – 20 noiembrie

Față de anii trecuți, Altex așteaptă și o creștere mai mare la capitolul vânzări online.

Compania are 135 de magazine în țară.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite