Black Friday 2024 la eMAG. Când începe și cât durează

0
Publicat:

Economiștii anticipează că puterea mai mare de cumpărare a românilor din acest an va crește și veniturile comercianților care organizează Black Friday în acest an.

Afiș cu Black Friday deasupra unui ceas care indică ora 23,58
eMag organizează Black Friday pe 8 noiembrie

În anii trecuți, procentul românilor care preferau să cumpere produse de strictă necesitate la prețuri reduse în această perioadă a crescut considerabil, economiștii așteptându-se însă ca în acest an cumpărăturile de Black Friday să cuprindă și altfel de produse.

Pe 8 noiembrie 2024 are loc Black Friday la eMAG

De altfel, eMag, retailer online care reunește mii de magazine, a anunțat că va organiza Black Friday 2024 pe data de 8 noiembrie, anul acesta având loc cea de-a 14 ediție a acestui eveniment.

Reducerile vor fi anunțate curând, cu puțin timp înainte de startul campaniei, fiind de așteptat ca și în acest an procentele care vor diminua prețurile să fie considerabile.

Cât ține Black Friday la eMAG

Retailerul practică de obicei reducerile de Black Fridau o singură zi din an, fiind probabil ca și în acest an să afișeze procentele cu minus de la ora 0,00 a zilei de 8 noiembrie, până la ora 24,00 a aceleiași zile.

În plus, dacă ân urmă cu 14 ani, Black Friday era un eveniment major electro, astăzi a devenit mult mai universal, acoperind mult mai multe nevoi și interese.

Cum a fost Black Friday în 2023

Ediția 13-a eMAG Black Friday 2023 a atins recorduri absolute, după cum a anunțat retailerul, înregistrându-se cel mai mare număr de clienți de când evenimentul există în România, achizițiile însumând 731 milioane lei .

Datele statistice au arătat că 600.000 de cumpărători au accesat site-ul, cu aproape 50.000 mai mulți decât în anul precedent.

Cât privește numărul de comercianți care au fpcut reduceri de preț pe platforme eMag de Black Friday anul trecut, acesta a depășit 11.600, numărul produselor vândute fiind de 818.000.

De altfel, anul trecut, Black Friday a evidențiat și mai bine tendința de creștere a frecvenței de cumpărare din online și de diversificare a coșului de cumpărături cu produse pe care clienții le folosesc frecvent: clienții au plasat comenzi de peste un milion de produse din categoriile băcănie, băuturi, parfumuri, îngrijire personală și cosmetice.

În 2023 a fost înregistrat un record la plata cu cardul, șapte din zece români preferând această modalitate de plată, ceea ce arată, o dată în plus, că oamenii preferă să folosească metode simple și sigure de plată.

Clienții care au abonamentul eMAG Genius cu livrare gratuită și alte beneficii în patru aplicații de comerț online - eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, au pus, în medie, 6,6 articole în coșul de cumpărături.

Majoritatea comenzilor de la ediția anterioară de Black Friday, adică 58,49%, au fost plasate la easybox

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite