Ce televizoare preferă românii. evoMAG: Campionatul European de Fotbal creşte vânzările de televizoare cu peste 10%
0evoMAG estimează o creştere de peste 10% a vânzărilor de televizoare în perioada mai-iulie, generată, în primul rând, de interesul crescut pentru vizionarea meciurilor de la Campionatul European de Fotbal UEFA EURO 2020.
- Anul acesta, preţul mediu pentru un televizor a urcat la 1.300 de lei, de la 1.100 de lei, anul trecut
- Românii vor televizoare mai performante şi cu diagonale mai mari
Faţă de ediţiile anterioare, când nu existau restricţii de socializare, microbiştii vor urmări meciurile de la EURO 2020 preponderent de acasă.
evoMAG estimează vânzări de peste 5.000 de televizoare în perioada mai – iulie din acest an şi ia în calcul un plus de peste 10% a numărului de televizoare comercializate în 2021 faţă de anul anterior.
„După un început de an cu o stagnare a vânzărilor de televizoare, vedem, acum, un interes mai mare din partea clienţilor către astfel de echipamente, generat, în mare parte, de reluarea evenimentelor sportive, de preţurile tot mai accesibile pentru televizoare cu tehnologie de ultimă generaţie şi de intrarea în portofoliu a unor modele noi cu specificaţii şi funcţii care permit vizualizarea cu mai mare uşurinţă a conţinutului plătit şi accesul la diferite platforme de streaming”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Categoria de televizoare înregistrează, de la începutul anului, şi o creştere a preţului mediu de achiziţie. Spre deosebire de anul trecut, clienţii sunt dispuşi să plătească mai mult acum pentru un televizor. Astfel, preţul mediu pentru un televizor a urcat de la 1.100 de lei, în 2020, la peste 1.300 de lei anul acesta.
Ce urmăresc românii la achiziţia unui televizor?
S-au modificat şi preferinţele românilor în legătură cu dimensiunile televizoarelor. Vor ca ecranele produselor achiziţionate să fie tot mai mari, iar acum, sunt interesaţi de televizoare cu diagonala ecranului, în medie, de 43 de inci (109 cm), faţă de 32 de inci (81 cm) în trecut. Totodată, o categorie tot mai mare de clienţi cumpără televizoare foarte mari, de peste 70 de inci (170 cm), şi mai scumpe.
În ultimul an au crescut şi pretenţiile românilor atunci când vine vorba de achiziţia de televizoare şi îşi doresc:
- Să fie cât mai performante
- Să permită conectarea wireless la internet
- Să fie UHD (4K) sau, cel puţin, Full HD
- Să aibă un sunet cat mai clar şi puternic
- Să aibă telecomandă inteligentă
- Să aibă integrat modul CI+ (Common Interface Plus) ce permite vizionarea de servicii TV plătite de la operatorii TV, fără a fi necesar un set-top-box/receiver
- Să fie la reducere
Clienţii evoMAG vor putea achiziţiona televizoare de ultimă generaţie la preţuri reduse cu până la 51%. Spre exemplu:
- Smart TV LG – OLED, 139 cm., Ultra HD 4K, WiFi, CI+ costă acum 5399 de lei, mai ieftin cu 5.600 de lei;
- Smart TV Orion – LED, 125 cm., Ultra HD 4K, WiFi, CI+, la un preţ de 1249 de lei, redus cu 1.250 de lei;
- Televizor LED Samsung - 125 cm Ultra HD 4K, Smart TV, WiFi, CI+, la 1.799 lei, redus cu 43%
Despre evoMAG:
evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează sute de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care şi trotinete şi accesorii pentru trotinete) şi pentru casă şi grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.
evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienţi ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.
evoMAG este companie românească de familie, cu peste 15 ani de experienţă în domeniu, fondată de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.
Mai multe informaţii despre evoMAG, produsele şi serviciile oferite se găsesc şi pe pagina de Facebook a companiei şi pe canalul de YouTube.