Ce beneficii au angajații din supermarketuri: Penny oferă 3 salarii la ieșirea la pensie

0
Publicat:

Supermarketurile și hipermarketurile fac eforturi constante pentru a-și păstra angajații în contextul deficitului accentuat al forței de muncă, ceea ce duce la o concurență reală privind salarizarea.

Magazin Penny sub cerul înnorat
Magazinele Penny oferă o serie de beneficii extrasalariale angajaților

Spre exemplu, magazinele Penny, parte a Rewe Group, au lansat un program de creștere a veniturilor angajaților din cele 381 de magazine și cele patru centre logistice din țară continuă.

La solicitarea „Adevărul” reprezentanții Penny au declarat că „angajații beneficiază de un pachet salarial competitiv care include o serie de beneficii menite să sprijine atât viața profesională, cât și personală”.

Supermarketul le oferă angajaților tichete de masă, tichete de sărbători, bonusuri de performanță, precum și zile suplimentare de concediu care cresc în funcție de vechimea în companie.

„De exemplu, după 10 ani de activitate, angajații noștri beneficiază de 27 de zile de concediu anual. Un alt mod prin care ne exprimăm recunoștiința față de membrii loiali ai echipei este să oferim vouchere de vacanță, a căror valoare crește odată cu vechimea, ajungând la 1.000 lei pentru cei care sunt de peste 10 ani în companie.

În plus, avem un sistem de recompensare a angajaților în momente cheie din viața lor personală: oferim un salariu mediu la nașterea unui copil, vouchere pentru rechizite școlare, vouchere pentru scutece pentru nou-născuți și 3 salarii de bază la pensionare”, au declarat reprezentanții Penny pentru „Adevărul”.

Cum vor să atragă noi angajați

Având în vedere că există o mare concurență pe piața muncii, inclusiv în domeniul retailt, angajatorii, inclusiv Penny, se întrec în oferte:

„Pentru a atrage noi talente, ne concentrăm pe două aspecte pe care noi le considerăm esențiale: un mediu de lucru atractiv și un pachet salarial competitiv. Dezvoltăm constant programe de formare și creștere profesională pentru a oferi oportunități de avansare și dezvoltare în carieră. În plus, ne mândrim cu un set de beneficii extinse, care includ concedii suplimentare, bonusuri pentru momente importante din viața personală și acces la programe de training. De asemenea, promovăm o cultură organizațională bazată pe respect, echitate și sprijin reciproc, ceea ce face din Penny un angajator dorit în piața de retail”, au informat reprezentanții supermarketului.

Oamenii sunt motorul succesului nostru la Penny, iar fiecare angajat contează. Creșterea salariului minim și beneficiile pe care le oferim sunt mai mult decât simple măsuri financiare – ele reprezintă angajamentul nostru de a crea un loc de muncă în care oamenii se simt respectați, susținuți și motivați să evolueze. Știm cât de importantă este siguranța și echilibrul între viața personală și profesională, motiv pentru care ne asigurăm că oferim un venit corect și un mediu care încurajează și susține creșterea. Penny nu este doar un loc de muncă, ci o comunitate în care ne pasă unii de ceilalți și în care investiția în oameni este o prioritate constantă”, a declarat Raffaele Balestra, CFO Penny România.

Rețeaua Penny în România este alcătuită din 381 magazine la nivel național și o echipă formată din peste 6.500 de angajați.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite