Câți bani poate câștiga un creator de conținut din postările de pe TikTok

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Creatorii de conținut care realizează videoclipuri în format scurt și le postează pe TikTok încep de multe ori să facă acest lucru sub formă de hobby, care deseori însă se transformă într-o carieră, deoarece produce un capital extrem de mare.

aplicație TikTok pe telefon
Creatorii de conținut câștigă o avere pe TikTok

Pentru un videoclip cu 500.000 de vizualizări,   care nu conține o reclamă plătită sau nu este un parteneriat cu un brand , un creator obișnuit de conținut poate aduce creatorului de conținut un câștig cuprins între 46 și 93 de lei. Aceste câștiguri se adună cu fiecare videoclip care atrage un număr mare de vizualizări.

La câștigurile clasice, din vizualizări, se adaugă și banii pe care creatorii de conținut îi pot încasa în cazul în care fac parteneriate sau oferte de brand, și astfel, cu un singur videoclip, văzut de 500 de mii de persoane, un creator se poate îmbogăți chiar și cu 2.000 - 4.500 de lei.

Suma pe care fiecare utilizator o poate încasa depinde și de numărul utilizatorilor pe care îl are creatorul de conținut. De asemenea, se ia în calcul și gradul de implicare al acestuia, ca de exemplu numărul de postări realizate pe zi sau cât de comunicativ este cu audiența și fanii săi.

Cât poate încasa un creator din live-uri pe TikTok

Orice creator de conținut poate realiza o difuzare în direct după ce atinge 1.000 de urmăritori. În timpul acestor difuzări în direct, creatorii de conținut au posibilitatea de a colabora cu alți creatori de pe TikTok, iar aceștia pot organiza așa zisele „dueluri”, care odată câștigate îi aduc un venit în plus.

Fiecare astfel de duel se poate câștiga prin două metode: dacă urmăritorii apreciază conținutul difuzat pe canalul unuia dintre cei doi creatori de conținut și apasă pe ecran pentru a da inimioare, acestea se transformă în puncte. De asemenea, aplicația a implementat un sistem de „cadouri” cunoscute și ca „donații” pentru acest tip de conținut difuzat în direct.

Fanii creatorilor de conținut pot achiziționa cu bani reali aceste cadouri, și mai apoi le pot oferi creatorilor lor preferați. Bineînțeles, suma achitată pentru aceste cadouri nu se duce integral în contul creatorilor de conținut, ei încasând doar un procent de 30%, iar restul de 70% se duce către optimizarea și costurile aplicației. Aceste cadouri au prețuri variate, cel mai ieftin costând 3 lei, iar cel mai scump 2.700 de lei.

 Câți români utilizează aplicația TikTok

Numărul românilor care utilizează în fiecare lună aplicaţia TikTok a ajuns la 7,4 milioane, fie pentru a urmări clipuri sau să le distribuie pe ale lor, fie să experimenteze efectele şi filtrele speciale, arată datele centralizate de reprezentanţii platformei de socializare.

Cele mai populare videouri şi trenduri pe TikTok dezvăluie pasiunile românilor şi arată aspecte ale culturii locale susţinute de imaginaţia şi creativitatea creatorilor români. De la muzică, sport, lifestyle şi până la studiul pentru examenele naţionale, TikTok este un spaţiu pentru pasiuni şi interese comune. TikTok îi ajută pe români să redescopere dragostea lor pentru cultură. TikTok a susţinut festivalurile de cultură din România cum ar fi TIFF, FITS şi RCW în trecut şi a încurajat comunitatea locală să aprecieze şi să interacţioneze cu actele de cultură”, menționează compania prin intermediul unui comunicat de presă.

În ceea ce priveşte vedetele din România, Inna a devenit şi mai cunoscută pe TikTok la nivel mondial datorită single-ului "Up", în colaborare cu Sean Paul, care a inspirat peste 1,6 milioane de videoclipuri. De asemenea, artista Olivia Addams şi-a început cariera muzicală pe TikTok, unde şi-a promovat pentru prima dată melodia de succes "I'm Lost", care a ajuns pe locul 1 în Viral 50 Spotify România. 

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite