Compania Ford, amendată în Australia pentru modul în care a gestionat plângerile clienţilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Tribunalul federal din Australia a cerut companiei auto Ford să plătească o amendă de zece milioane de dolari australieni (7,5 milioane de dolari SUA) şi să stabilească o schemă de compensare pentru gestionarea necorespunzătoare a plângerilor clienţilor privind defectele maşinilor.

Potrivit DPA, decizia a fost luată în dosarul în care comisia australiană pentru concurenţă şi consum (ACCC) a acuzat Ford că nu a gestionat corespunzător reclamaţiile celor care s-au plâns că vehiculele trepidau sau rămâneau fără curent din cauza defecţiunilor la sistemul de transmisie ''PowerShift Transmission''.

Preşedintele ACCC, Rod Sims, a declarat, citat de Agerpres, că la aproape 40% din maşinile afectate s-a înlocuit cel puţin o dată ambreiajul.

Potrivit acestuia, deşi reprezentanţii Ford ştiau că trepidaţiile reprezintă o problemă de calitate, le-au spus clienţilor că sunt cauzate de modul lor de a conduce maşina.

Pe de altă parte, Sims susţine că Ford a schimbat vehiculele numai după ce a perceput clienţilor taxe semnificative.

''Ne-a luat prea mult timp să identificăm problemele şi să admitem că plângerile clienţilor legate de 'sistemul PowerShift nu au fost gestionate corespunzător. Acceptarea amenzii de zece milioane de dolari australieni este prima noastră acţiune care arată angajamentul nostru de a rezolva aceste probleme'', a afirmat după audieri directorul Ford Australia, Graeme Whickman.

În 2016, Ford a renunţat la producerea maşinilor în Australia, închizând fabrica Geelong din statul Victoria după 91 de ani de activitate.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite