ANAF: Call center cu număr unic pentru contribuabili
0Agenţia Naţională de Administrare Fiscală pune la dispoziţia contribuabililor o linie telefonică la care vor beneficia de asistenţă şi îndrumare din partea angajaţilor agenţiei.
Serviciile call center-ului ANAF sunt disponibile la numărul unic de telefon 031.403. 91.60, se arată într-un comunicat al instituţiei. Contribuabilii primesc atât informaţii generale din domeniul fiscal, dar şi informaţii de ordin tehnic din domeniul IT.
Potrivit comunicatului ANAF, „contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informaţii pe care le solicită prin intermediul următoarelor taste: tasta 1 — persoane fizice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică — destinată îndrumării şi asistenţei în domeniul fiscal; tasta 2 — persoane juridice — destinată îndrumării şi asistenţei în domeniul fiscal; tasta 3 — persoane fizice şi juridice — destinată asistenţei în domeniul tehnologiei informaţiei”
Reprezentanţii ANAF mai spun că operatorii din call center îi pot îndruma pe solicitanţi către diferite servicii ale Agenţiei sau le pot cere să se adreseze direct sau prin e-mail către anumite departamente.