Povestea grecului care vrea să cucerească piaţa americană cu o marcă de apă românească
0Nu este suficient să ai un produs bun, dacă nu ai şi ambalajul potrivit, pare să fie convingerea profundă a antreprenorului Jean Valvis. Experienţele de până acum cu apa minerală Dorna şi lactatele LaDorna vin să îi confirme teoria, însă un al treilea mare proiect al său, pentru care ambiţiile sunt şi mai mari, mai are (şi alte) câteva hopuri de trecut.
„Sunt un singur om, doi dintre copiii mei sunt la vârsta universităţii şi să faci apă, vin, agricultură, energie verde, export, fructe şi, în plus, şi turism în Santorini sunt totuşi cam multe, nu credeţi?“, trece în revistă antreprenorul elveţian de origine greacă Jean Valvis (63 de ani) proiectele, mai mult sau mai puţin ştiute, pe care fie le dezvoltă, fie le are în minte pentru următorii ani. De numele lui Valvis se leagă, prin grupul Valvis Holding pe care îl controlează, construirea de la zero a două branduri – apa minerală Dorna şi lactatele LaDorna – şi vânzarea lor către multinaţionalele Coca-Cola şi, respectiv, Lactalis.
Poate nu este un antreprenor în serie à la lettre, însă, cu siguranţă, este un om pentru care marketingul a fost unul dintre instrumentele principale de care s-a folosit. Cu mici excepţii – sponsor şi acţionar minoritar al echipei de fotbal Rapid, dar şi acţionar minoritar al asigurătorului Garanta –, nu a ieşit din zona de producţie, iar acum îşi concentrează toate eforturile pe brandul Aqua Carpatica. Pentru că (şi) diversificarea are limitele sale.
Citeşte mai mult pe NewMoney.ro