Grătarele şi uneltele pentru grădinărit, în topul produselor cumpărate de români

0
Publicat:
Ultima actualizare:
gratar mici

Pandemia de COVID-19 a schimbat fundamental modul în percepem viaţa la oraş. Românii îşi regândesc opţiunile de trai şi reevaluează importanţa caselor la curte, cu spaţii verzi, dar şi cu zone dedicate de birou pentru lucrul remote şi şcoala online.

În ultimul an, categoriile de produse pentru casă şi grădină au înregistrat printre cele mai mari creşteri în comerţul online şi trendul se va menţine, pe măsură ce o minoritate în creştere face pasul spre viaţa la curte sau în spaţii de locuit mai mari.

Faţă de 2020, în prezent, categoria Casă, Decoraţiuni şi Bricolaj listată în evoMAG a înregistrat o creştere de până la 100%. Cele mai cumpărate produse au fost grătarele de grădină, topul fiind completat, în ordine, de uneltele de grădinărit, de compresoare şi pompe, de sistemele de încălzire pentru terase, de unelte şi scule generale şi de aparate de sudură şi invertoare profesionale. 

„Cererea mare contextuală, generată de pandemie, a fost susţinută de diversificarea gamei de produse în categorie, dar şi de asigurarea unui stoc continuu pentru cele mai vândute modele de pe evoMAG. Cu volume mai mari de vânzări, magazinele au putut oferi preţuri mult mai competitive, fapt care a contribuit suplimentar la decizia de achiziţie a clienţilor.

De asemenea, adoptarea comerţului online şi de către categoriile de clienţi tradiţional offline a generat o creştere a numărului de comenzi în zone unde nu se află magazine de bricolaj – în oraşele mai mici, în comune şi sate”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG, estimând o creştere de 50% pentru această categorie de produse în 2021.

În prezent, evoMAG listează peste 5.000 de produse care se înscriu în categoria Casă, Decoraţiuni şi Bricolaj, peste 60% dintre acestea fiind introduse anul trecut în portofoliu. 

Anul acesta, evoMAG vizează completarea gamei cu alte câteva mii de produse, cu precădere în zona de mobilă pentru grădină şi terasă  şi soluţii de iluminat.

Odată cu încălzirea vremii, interesul clienţilor se va îndrepta înspre produse care să le ofere confort şi să înfrumuseţeze spaţiile verzi amenajate la curte sau pe terasele apartamentelor la bloc. Astfel, urmărind căutările clienţilor, evoMAG se aşteaptă ca cele mai vândute produse în următoarele luni să fie scaunele (de exterior, dar şi de birou), şezlonguri, canapele şi fotolii de grădină, umbrele, pavilioane, balansoare şi hamace, coşuri de picnic etc.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite