
eMAG va investi 3 milioane de lei într-un program destinat magazinelor offline, pentru a le ajuta să îşi digitalizeze afacerea.
Este vorba despre programul „Vreau în toată România - Un ajutor mic
pentru viitoarele afaceri mari”, creat de eMAG Marketplace cu scopul de
a le oferi sprijin retailerilor offline, care încă nu au un canal de vânzare
digital.
Astfel, cei care se vor lista pe platforma eMAG
Marketplace şi sunt eligibili pentru program, vor primi un pachet de beneficii
speciale, precum comision 0, un credit de 1.000 de lei pentru promovare
digitală pe eMAG, prin eMAG Ads, şi suport pentru operaţiunile logistice de
pick, pack&ship, dacă accesează Fulfilment by eMAG.
Valoarea totală a beneficiilor acordate este
de 3 milioane de lei.
„În ultimele luni am asistat la o transformare
a societăţii, care a evidenţiat nevoia de a accelera procesul de digitalizare.
Economia digitală contribuie la PIB-ul ţării cu peste 6% şi poate creşte mult
mai mult, dacă va fi susţinută prin investiţii. Prin programul Vreau în
toată România - Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari, ne dorim să
întindem o mână de ajutor retailerilor care doresc să îşi digitalizeze afacerea
şi să împărtăşim cu ei experienţa şi know-how-ul pe care le-am acumulat în cei
19 ani de existenţă ai eMAG. Ne adresăm magazinelor care se bazează exclusiv pe
traficul pietonal şi le punem la dispoziţie informaţii, tehnologie, acces la
milioane de clienţi din întreaga ţară, dar şi un pachet important de beneficii
pentru următoarele 16 luni. Ne aşteptăm ca efectele pozitive ale acestui
program să aibă impact la nivelul întregii economii”, a declarat Florin Filote,
Vicepreşedinte eMAG.
Beneficii exclusive timp de 16 luni,
oferite în mod gratuit
Magazinele care nu au avut până acum un canal
de vânzare online se pot înscrie până la 31 martie 2021 în programul „Vreau
în toată România - Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari”,
beneficiind de susţinere dedicată în două etape, timp de 16 luni.
În prima etapă, magazinele offline care se vor
înrola în platformă vor fi scutite de la plata comisioanelor la vânzare, până
pe 31 martie 2021. Pentru a se familiariza cu platforma şi pentru a învăţa cum
pot face tranziţia către online, vor avea la dispoziţie, timp de 3 luni după
data listării, un consultant dedicat, pregătit să le ofere recomandări
personalizate. Tot în această fază de calibrare a strategiei de dezvoltare
online, noii parteneri vor primi gratuit un credit de 1.000 de lei pentru eMAG
Ads, pe care îl pot folosi pentru a-şi promova produsele pe eMAG. Creditul va
fi valabil timp de patru luni din momentul în care este activat contul din eMAG
Marketplace.
Etapa a doua începe pe 1 aprilie 2021, când
sellerii vor beneficia gratuit, timp de un an, până la data de 31 martie 2022,
de serviciile de serviciile de Pick, Pack and Ship (preluare, împachetare şi
expediere), disponibile prin Fulfilment by eMAG, serviciul prin care eMAG preia
şi gestionează toate operaţiunile logistice, livrând produsul comandat până la
clientul final. Astfel, principala responsabilitate a sellerilor va fi de a
lista produsele în platformă şi de a le livra în depozitul eMAG. În această
fază, sellerii vor achita doar serviciul de depozitare şi, respectiv,
comisionul la vanzare, conform grilei standard.
În plus, sellerii vor avea acces oricând la
materialele de e-learning din biblioteca virtuală eMAG Academy. Acolo au la
dispoziţie peste 1.600 de minute de conţinut video, dar şi articole cu
informaţii utile despre platformă şi cu recomandări pentru creşterea vânzărilor
online.
Ce business-uri sunt eligibile
Programul a fost creat pentru comercianţii
offline care îşi doresc să acceseze un canal online pentru a-şi continua
dezvoltarea. Aceştia pot comercializa orice tip de produs, cu excepţia celor
alimentare. Pentru a se înscrie în program, o companie trebuie să îndeplinească
următoarele criterii:
- Să se listeze pe eMAG Marketplace începând cu data de 3 decembrie
2020, iar până la listarea pe eMAG Marketplace să nu fi realizat niciodată
vânzări prin intermediul unui canal online (vânzare de bunuri sau servicii
prin intermediul tranzacţiilor electronice efectuate prin internet sau
prin alte reţele mediate de calculator).
- Nu a avut niciodată calitatea de seller pe eMAG Marketplace nici direct, nici prin afiliaţi, anterior datei de 3 decembrie 2020 (administratorul şi/sau asociaţii care solicită listarea trebuie să nu fi avut direct sau indirect, prin afiliaţi până la rude de gradul 1, calitatea de administratori sau asociaţi ai unei companii listate deja pe Marketplace).
- Societatea a fost înfiinţată înainte de 1 ianuarie 2020.
Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: