Articol publicitar

DyFashion a primit Premiul I - în cadrul Galei Premiilor Industriei de E-Commerce, 2020

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Se spune că necesitatea este mama invenţiilor. În anul 2012, după mai multe încercări de a se angaja amândoi, Dragoş şi Irina Aipu, au decis să îşi pună în practică pasiunile: a lui pentru IT şi comerţul online, a ei pentru modă şi să-şi îndeplinească visul.

Eforturile construcţiei lor au fost recompensate zilele trecute cu premiul 1 în cadrul GPeC Romanian eCommerce Awards Gala 2020. GPeC Summit este cel mai important eveniment din industria de e-commerce din Europa de Sud - Est. 

Competiţia Gala Premiilor eCommerce, 2020

Gala Premiilor eCommerce (GPeC) este considerată cea mai relevantă competiţie a online-ului românesc, datorită criteriilor de jurizare complexe şi a obiectivităţii şi transparenţei procesului de evaluare a magazinelor electronice. Criteriile de evaluare variază de la interacţiunea cu utilizatorul la aspecte juridice, bune practici, prezenţa în social media şi multe altele iar monitorizarea durează peste 6 luni de zile. Peste 70 de magazine online româneşti şi-au asumat anul acesta misiunea de a participa în competiţia Galei Premiilor în eCommerce GPeC 2020 aflată anul acesta la a 15-a ediţie. 

Instantaneu DyFashion - câştigător al categoriei “Fashion” 

DyFashion - este un brand românesc care s-a dezvoltat pe parcursul a 8 ani, un magazin online complex, dedicat publicului feminin, care este parte a programului Magazin de încredere, cu marca înregistrată la OSIM. Platforma www.DyFashion.ro reuneşte o echipă de peste 30 de specialişti dedicaţi pregătiţi pentru un proces eficient de comenzi, dar şi pentru consultanţă în alegerea produselor potrivite. Platforma comercializează haine pentru femei ale producătorilor români, în proporţie de peste 90%, lucru care îi diferenţiază pe piaţă.

Brandul a trecut recent printr-un proces de rebranding, proces care marchează o nouă etapă, superioară şi extrem de importantă în evoluţia companiei, una care oferă claritate şi consistenţă mărcii şi ilustrează felul în care brandul îşi ajută clienţii, cum lucrează împreună în beneficiul comunităţii din care fac parte.  Noul brand reflectă dorinţa companiei de a oferi o perspectivă unică pe piaţa serviciilor de e-Commerce online, în categoria lor, iar viziunea de brand DyFashion dă voce promisiunii companiei de a fi partenerul potrivit şi de încredere atât pentru producătorii locali cât şi pentru cumpărătorii hainelor pe care magazinul  le comercializează.  

Leadership de performanţă

Dragoş şi Irina Aipu conduc echipa DyFashion ca nişte adevăraţi lideri iar acest lucru se reflectă în cifra de afaceri care a ajuns anul acesta la peste 5 milioane de euro şi peste 200.000 de cliente mulţumite. Accentul îl pun pe client, oferă baze solide de creştere şi oportunităţi de prosperitate şi pentru producătorii cu care lucrează şi produsele pe care le promovează şi comercializează. Dragoş s-a gândit permanent la dezvoltare, la găsirea soluţiilor potrivite pentru a facilita acest lucru prin parteneriate dinamice pentru creşterea şi diversificarea gamei de produse, iar investiţia în platformă şi în echipă se oglindeşte în universul de profesionalism al afacerii în faţa clienţilor, partenerilor. 

Imagine indisponibilă

Pasiune, motivaţie şi determinare - reţeta succesului DyFashion 

Secretul succesului lor stă în aceste 3 elemente. Pasiunea cu care au pornit la drum, motivaţia pe care o au pentru a construi pe mai departe şi determinarea de a continua, chiar şi într-o perioadă dificilă cu multe încercări. 

Prezentul defineşte viitorul 

Echipa DyFashion este conştientă că drumul e lung şi se construieşte pas cu pas. Chiar dacă contextul actual este unul dificil, ei rămân încrezători că aceeaşi pasiune care i-a adus până aici şi toţi oamenii care le-au fost şi le sunt alături îi vor duce mai departe. Dar, mai presus de toate - determinarea lor şi efortul depus în acest sens o vor face. Încearcă şi tu experienţa de shopping pe www.dyfashion.ro . Ne vedem online. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite