Serviciul eMAG Ads poate fi utilizat şi pentru promovarea produselor noi, dar şi pentru promovarea celor existente, indiferent dacă ele se află deja în topul vânzărilor sellerilor din Marketplace sau dacă sunt produse cu care clienţii nu sunt familiarizaţi.

Ce este eMAG Ads

eMAG Ads funcţionează ca un instrument de sporire a vizibilităţii produselor unui seller, promovând oferte atractive, care încurajează clienţii să acceseze pagina de produs, alături de o documentare a acestuia care să demonstreze utilitatea sa pentru persoanele cărora le este adresat.

eMAG Ads poate fi folosit atât pentru produse noi, generând astfel primele vizualizări şi vânzări ale acestora, cât şi pentru produse deja cunoscute, al căror volum de vânzări poate creşte - pentru acestea din urmă, comerciantul va putea beneficia şi de avantajul economiei de scală în negocierile ulterioare cu furnizorii.

Traficul şi vânzările care provin din eMAG Ads au un impact pozitiv în creşterea rank-ului organic în site, oferindu-le sellerilor posibilitatea de a decide orice îşi doresc, de la costul pe click (care are o valoare recomandată de 0,25 lei) până la setarea unui buget zilnic şi a produselor promovate, precum şi posibilitatea de a opri sau modifica în orice moment o campanie.

Serviciul eMAG Ads este disponibil pentru selleri în platforma eMAG Marketplace, iar aceştia îşi pot crea campanii personalizate, pot selecta durata unei campanii, produsele în funcţie de brand, noutate sau altă categorie şi pot seta bugete zilnice, pentru a fi siguri că nu îşi depăşesc limitele.

Cum poţi folosi eMAG Ads

Pentru o mai bună înţelegere, eMAG a pregătit şi o zonă de tutoriale, denumită eMAG Academy, iar acestea sunt disponibile, în format video, celor care doresc să folosească platforma eMAG Ads.

Sellerii care sunt interesaţi de acest serviciu pot achiziţiona credit pentru promovare, direct din platforma Marketplace. Plata se poate face cu cardul, iar campania poate începe imediat. Produsele care sunt promovate prin eMAG Ads vor apărea în zone vizibile ale paginilor de produs similare, oferind astfel clienţilor o comparaţie directă, înainte de a lua decizia finală de achiziţie.

Creditul achiziţionat este valabil un an de zile şi dacă nu este consumat în întregime, eMAG returnează diferenţa rămasă sellerului. Pe lângă promovarea produselor, este nevoie de atenţie şi la prezentarea lor, afişarea ofertelor nefiind o garanţie a click-urilor din partea clienţilor. Pentru creşterea ratei de accesare, selleri trebuie să creeze o oferă atractivă şi competitivă, cu produse care au o descriere corectă şi completă.