Până în anul 2050, companiile care adoptă inteligenţa artificială (AI) vor avea o creştere de 100% a productivităţii lor, a declarat Bruno Teyton, director de cercetare senior la International Data Corporation (IDC), un furnizor premium la nivel global de servicii de analiză de piaţă şi comunicaţii

Teyton şi-a împărtăşit opiniile în timpul primului summit virtual Huawei, care s-a derulat sub tema "O lume mai bună".

Teyton a adăugat că până în 2025 mai mult de 50 la sută din noile infrastructuri vor fi implementate în locaţii critice de la marginea reţelelor, aproape de utilizatorii finali, de la mai puţin de 10 la sută în prezent. 70% dintre companii sunt de aşteptat în opinia sa să ajungă să folosească, în acelaşi interval de timp, diferite niveluri de prelucrare a datelor deopotrivă în tehnologia informaţiei (IT) şi în tehnologia operaţională (OT). În ceea ce priveşte rolul pe care automatizarea şi IA îl vor juca în viitoarele întreprinderi, Teyton a remarcat că întreprinderile viitoare vor avea un succes mai mare în domeniul inovării, cu o creştere preconizată a ratei introducerilor de noi produse de 25 %, precum şi o mai mare satisfacţie netă a clienţilor.

El a mai spus că automatizarea şi inteligenţa artificială vor fi obligatorii pe termen lung şi că este necesar să înţelegem noile cazuri de utilizare, procese şi oportunităţi care vor apărea, convergenţa IT/OT şi 5G.

La Better World Summit for NetX 2025 & X-Tech, Huawei a propus planificarea sa de reţelelor ţintă orientate spre viitor, care îşi propun să profite de noile oportunităţi şi să gestioneze noile provocări legate de dezvoltarea tehnologiei 5G şi digitalizarea industriei.

Preşedinte al departamentului de marketing şi vânzări din cadrul Huawei Carrier business group, Peng Song, a declarat că patru caracteristici cheie vor fi ţinte de reţea în viitor, inclusiv furnizarea de experienţă-centrică, omniprezentă, de mare viteză, şi conexiuni bazate pe scenarii pentru clienţi, precum şi implementarea de arhitectură şi protocoale simplificate, pentru evoluţia tuturor serviciilor în conditiile unor reţele simplificate. Acestea includ, de asemenea, adoptarea flexibilităţii pentru servicii, implementarea, gestionarea si aplicarea inteligenţei artificiale la autonomia reţelei pentru a permite implementarea reţelei autonome de conducere.