Ce investiţii are în plan Stihl în reţeaua de distribuţie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cu o reţea de 200 de distribuitori care totalizează circa 300 de magazine, Stihl România, reprezentanţa locală a unuia dintre cei mai mari producători de motounelte agricole din lume, va demara începand din acest an un amplu proces de convingere a tinerilor antreprenori să-şi dezvolte reţele de distribuţie de motounelte Stihl.

Pe o piata a motouneltelor agricole care se ridica la 120 de milioane de euro si care are potentialul de a se dezvolta in urmatorii ani, reprezentantii Stihl cauta solutii pentru a mari numarul de distributie la nivelul intregii tari.

„Cautam cel putin 100 de antreprenori care sa dezvolte magazine de distributie Stihl in intreaga tara. Problema este insa ca multi parteneri vin si spera sa realizeze acest lucru fara capital. O investitie minima pentru intrarea in zona de distributie s-ar ridica la circa 10.000 de euro, dar ne gandim sa incepem parteneriate cu astfel de mici parteneri care sa se dezvolte in timp. Daca isi doreste cineva sa faca business-ul respectabil , o investie necesara s-ar ridica la 30.000 – 40.000 de euro”, a declarat  Ioan Mezei, directorul general Stihl Romania.

Desi piata motouneltelor agricole a crescut anul trecut cu cel mult cinci procente, reprezentantul Stihl a aratat ca daca numarul de distribuitori ar creste cu 50% situatia din piata s-ar schimba.

„Daca am avea cu 50% mai multa distributie am acoperi cererea de motoutilaje agricole la nivelul intregii tari. Noi ne-am propus acest lucru oferind posibilitatea tinerilor antreprenori de a-si deschide magazine de distributie, insa din pacate accesul la finantare pentru tineri este mai dificil”, a completat Mezei.

Potrivit acestuia, Capitala ramane una dintre zonele cu cel mai mare potential de dezvoltare pe acest segmnet, in prezent fiind circa 10 parteneri de profil.

Citeşte continuarea pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite