Pentru a ţine pasul cu evoluţia rapidă din industria farmaceutică, acestea fuzionează şi 1921 devine anul fondator pentru Biofarm. Rezultatele fuzionării micilor întreprinderi nu întârzie să apară, produsele Biofarm  având o contribuţie majoră la creşterea calităţii vieţii în rândul pacienţilor români din anii 20.  Printre aceste produse se numără si Carmol, lansat în 1928, fiind astfel cel mai longeviv si unul dintre cele mai cunoscute produse ale companiei.

Inovaţia, motorul companiei

Au trecut mai bine de 90 de ani de la lansarea Carmol şi 100 de ani de activitate continuă pentru compania cu sediul central în strada Logofătul Tăutu.  100 de ani în care misiunea Biofarm de a face bine s-a concretizat prin fiecare acţiune a companiei. 100 de ani de ani în care grija şi responsabilitatea faţă de clienţi au fost primordiale. 100 de ani de inovaţii constante. 100 de ani în care Biofarm a lansat sute de produse în peste 60 de arii terapeutice, multe dintre acestea şi astăzi lideri în categoriile lor.

Triferment, Anghirol, Colebil sau Cavit sunt doar câteva exemple ca dovadă incontestabilă a calităţii extraordinare a produselor, dar şi a faptului că pasiunea pentru a identifica cele mai bune soluţii de tratament a fost întotdeauna una dintre valorile de baza a intregii echipe  de cercetare-dezvoltare Biofarm.

Inovaţia constantă şi diversitatea portofoliului au diferenţiat întotdeauna Biofarm de competitori şi au adus companiei rezultate remarcabile de-a lungul timpului şi au contribuit semnificativ la evoluţia companiei in cei 100 de ani de activitate. Actualizarea continua a portofoliului de baza Biofarm, cat si lansarea de noi produse in categoriile cele mai efervescente din industrie au diferenţiat întotdeauna Biofarm in contextul competitiv al pietei farmaceutice din Romania ultimilor 20 de ani.

Mixul dintre brandurile longevive şi inovaţiile din categoriile emergente ale industriei plasează astăzi Biofarm în topul companiilor din categoria Consumer Healthcare şi in pozitia de lider incontestabil pe pieţele de digestie, biliare, decongestionante nazale, antireumatice topice, insuficienta venoasa, anxiolitice si hipnotice.

Dezvoltările de produse recente din portofoliul Biofarm ocupă poziţii importante în segmentele de piaţă în care acestea activează,  cum ar fi laxative, hepatice, balonare şi antiflatulenţă, vitamine pentru copii sau durere în gât.

Investiţii constante în viitor

Povestea companiei nu este doar despre portofoliul extins de produse, ci şi despre responsabilitatea faţă de generaţii întregi de consumatori, ceea ce a determinat Biofarm să privească întotdeauna spre viitor înainte de orice acţiune şi decizie de business.

Centenarul aduce în prim plan cea mai importantă investiţie a ultimilor 30 de ani în industria farmaceutică locală – o unitate de producţie construită de la zero, cu instalaţii şi utilaje moderne, condusă de o echipă de specialişti în continuă formare. 

Dedicaţi misiunii de a face bine prin perfecţionare continuă, echipa Biofarm lucrează permanent pentru a păstra performanţa şi inovaţia la cel mai înalt nivel. Îşi pun zilnic cunoştinţele şi expertiza în slujba binelui, în noile laboratoare dotate cu echipamente de ultimă generaţie.

Cu o suprafaţă utilă de peste 7.000 mp şi un flux de producţie anual de peste 30 milioane de unităţi comerciale de comprimate si capsule şi peste 10 milioane de produse în formă lichidă, noua fabrica Biofarm contribuie major la creşterea producţiei şi va face posibilă extinderea pe noi pieţe.

Dorinţa autentică de a face bine a fost motorul care a ţinut viu business-ul Biofarm timp de 100 ani şi reprezintă premisa următoarei ere de inovaţie şi performanţă Biofarm în industria farmaceutică.