Şeful Cinema City: Pregătim investiţii de peste 100 de milioane de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Anul 2015 va fi unul dintre cei mai buni de până acum pentru industria cinematografiei, inclusiv în România, o piaţă cu un potenţial uriaş de dezvoltare, pe care marii jucători din industrie o analizează şi propun planuri ambiţioase de expansiune.

„Se preconizează că 2015 va fi un an foarte bun pentru două motive. Avem noi cinematografe, iar planul este ca până la finalul anului să mai deschidem încă 5 unităţi în ţară. Totodată, grila de filme care urmează să ruleze pe marile ecrane arată foarte bine. Sunt multe blockbustere pe listă, atât filme pentru copii, dar şi titluri cu greutate precum cea de-a patra parte a «Hunger Games», noul James Bond sau «Star Wars», ceea ce ne arată că atât 2015, dar mai ales finalul anului va fi unul foarte promiţător“, a declarat Moshe (Mooshy) Greidinger, CEO al grupului Cineworld Group, din care face parte şi lanţul Cinema City, într-un interviu acordat wall-street.ro, cu ocazia inaugurării celui mai nou spaţiu de entertainment din România şi a primei săli dotate cu tehnologie 4DX din România.

Cinema City pregăteşte investiţii de peste 100 de milioane de euro în următorii trei ani

Potrivit reprezentantului Cinema City, grupul israelian care a intrat în România în anul 2007, plănuieşte să mai deschidă încă 14 spaţii de entertainment în Romania în urmatorii 3 ani, ca parte a unei investiţii ce ar urma să depăşească 100 de milioane de euro, sumă care ar urma să fie plătită atât de dezvoltatorii de proiecte comerciale, cât şi de lanţul de entertainment.

„România este o piaţă importantă şi nu doar în industria cinematografiei. Este o ţară mare cu tradiţie şi cred că mediul economic stimulează business-urile de profil. Direcţia generală este una pozitivă şi spunem că românilor le place să meargă la cinema şi tocmai de aceea această piaţa are un mare potenţial de a creşte. (...) Când am intrat pe piaţa locală, în 2007, am vândut 2 milioane de bilete, iar anul trecut am depăşit pragul de 10 milioane de tichete vândute. Chiar şi asa, încă este mult loc de creştere, mai ales că vorbim de o populaţie de circa 20 de milioane de locuitori. Este un mare potenţial de dezvoltare în România la standarde ridicate pentru Estul Europei, dar încă este loc de creştere. Încă sunt oraşe care nu au un mall şi nici cinema. Vor mai fi şi alte proiecte care se vor deschide“, a mai subliniat Moshe Greidinger, CEO al Cinema City.

Citeşte articolul integral pe Wall-Street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite