Articol publicitar

4 avantaje ale colaborării cu o agenție certificată Google

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Planuiești să îți crești vânzările? Cheia către o strategie de creștere a vizibilității și a încasărilor este să apelezi la o agenție cetificată Google. Motivele ți le vom dezvălui chiar noi, așa că citește mai departe acest aticol pentru a afla informatții esențiale despre impactul reclamelor de pe Google.

image

Care sunt avantajele colaborării cu un specialist PPC? Află acum ce trebuie să faci și la ce agenție să apelezi pentru rezultate pe termen lung.

  1. Cheltuirea Bugetului în Funcție de Rezultate

Unul din motivele majore pentru care brandurile apelează la publicitatea prin motoarele de cautare este bugetul optimizat. Google funcționează pe un principiu foarte simplu! Setezi un buget, pe care specialistul în PPC îl atribuie în platformă, iar acesta se consumă doar atunci cand campania ta este eficientă.

●       Cât costă Google Ads?

Exact cât doresști! Ai control absolut asupra bugetului și a costurilor efective. Google nu va depasi niciodată suma pe care ai atribuit-o unei reclame care rulează. Mai mult, pentru că orice antreprenor are nevoie de predictibilitate, mecanismul Google îți afișează rezultatele pe baza bugetului atribuit.

Spre deosebire de multe alte modalități de a plasa reclame, Google oferă un return of investment garantat. Rentabilitatea investiției este ridicată, iar pierderile există doar dacă nu colaborezi cu specialiști, care să cunoască cum anume este setată o campanie optimizată.

  1. Strategia Google Ads: cheia spre vizibilitate crescută

Google este un instrument complex și totodată, cel mai eficient atunci când vine vorba de creare a lead-urilor. Cu ajutorul instrumentelor puse la dispoziție de motorul de cautare, reclamele tale se vor afisșa doar către un public relevant și setat de către tine. Prin aceste ad-uri vei atrage o mulțime de potențiali consumatori pe pagina ta sși vei înțelege mult mai bine tipul de comportament generat de către vizitatorii de pe site.

Vizibilitatea afacerii tale va crește odată cu bugetul setat. În plus, ai posibilitatea setării foarte exacte a oamenilor pe care îi vizezi. Poate fi stabilit un profil clar al consumatorului tău, al locației unde se află și al obiectivelor pe care le ai.

  1. Creșterea conștientizării brandului

Brand awareness este unul din principalele obiective setate în platforma de Google Ads. Companiile își doresc obținerea unei conștintizări pe piață cât mai ridicate.

De altfel, cu cât vizibilitatea și conștientizarea brandului sunt mai ridicate, cu atât decizia de cumpărare înclină în favoarea ta. Un client va cântări ceea ce cunoaște despre serviciile tale, atunci când te compară cu competiția.

Creșterea conștientizării la nivel de brand este obținută odată cu optimizarea vizibilității. Cu alte cuvinte, un specialist va face o listă de cuvinte cheie pentru care va licita, dar va ține cont și de detaliile demografice a publicul țintă.

  1. Remarketing: oricine merită a doua sansa

Te intrebi ce este remarketing? Este chiar șansa ta! Practic, este o modalitate de a intra în contact cu persoanele care deja au manifestat interes față de afacerea ta. Fie că au intrat pe site, te-au căutat sau au avut intenția de a cumpăra, poți să creezi campanii prin care să le reamintești de existența ta.

Cum anume functionează remarketing și cum te pot ajuta specialiștii? Procesul se va desfășura în acest fel:

●       Un potențial consumator intră pe site-ul tău, dar apoi îl părăsește.

●       Același potențial consumator navighează pe alte site-uri.

●       Consumatorul va observa reclamele tale de pe celelalte site-uri.

●       În cel mai bun caz, utilizatorul va reveni pe pagina ta, după ce a dat click pe reclamă.

Cu ajutorul strategiei de remarketing, o agenție specializată în reclame te va ajuta să reduci rata abandonului coșului de cumpărături.

Campaniile de pe Google Ads și o agenție certificată în acest sens te vor ajuta să scalezi rapid și fără bugete uriașe. Colaborează doar cu o agenție avizată, cu experiență, care să se ocupe de campanii Google Ads.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite