VIDEO Alexandru Papadopol, Iulia Rugină şi Oana Răsuceanu, la Adevărul Live: „Publicul din România se fereşte de filmul românesc”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Actorul Alexandru Papadopol, regizoarea Iulia Rugină şi scenarista Oana Răsuceanu au venit în platoul Adevărul Live, unde au vorbit despre lungmetrajul „Alt Love Building”, despre filmul românesc şi despre dragoste şi demonii ei.

Oana Răsuceanu povesteşte despre cum s-a născut „Alt Love Building”, care va fi pe ecrane din această lume: „Povestea se concentrează pe o tabără de reparat relaţii, iar acţiunea este filmată într-o vilă la Bran. Aici, cei trei terapeuţi care încearcă să repare cuplurile care vin la ei, au chiar probleme mai mari decât cele cu care se confruntă... faţă de primul „Love Building” unde nu ne-am sfătuit cu terapeuţi sau psihologi, acum am discutat cu nişte prieteni care cu asta se ocupă şi ne-au sfătuit legat de ce exerciţii să mai inventăm pentru cupluri, teme care chiar sunt abordate în terapia de cuplu reală.”

Iulia Rugină, regizoarea filmului, vorbeşte despre relaţia cu echipa. „Am avut 15 zile de filmare la acest al doilea „Love Building”, ne-am obişnuit cu acest ritm pe repede înainte şi oricum nu ne-ar fi permis bugetul mai mult. Pe toţi ne-a legat o mare prietenie. Atunci când n-ai bani e bine să ai prieteni, aşa cum zicea o bună amică...”

Alexandru Papadopol vorbeşte despre şcoala actorie de film, de unde au fost selectaţi actori pentru acest film. „Lucrul între prieteni este esenţial şi la acest film n-a făcut nimeni de serviciu nimic, s-a lucrat cu o mare, mare plăcere”, mai spune actorul.

Lovebuilding: reţeta (in)succesului în dragoste, cu Papadopol, Iulia Rugină şi Oana Răsuceanu 

„Filmul e total independent, dar nu e neapărat bine să se întâmple aşa. Pentru că ce facem noi e o meserie şi aşa cum alte meserii nu se fac gratis, această meseria ar trebui să fie plătită”, spune Iulia Rugină. „În momentul în care un film îşi recuperează investiţia şi chiar să existe profit, atunci e în regulă. Cred că ar putea deveni un business în momentul în acre îşi recuperează investiţia. Dar publicul din România nu merge la cinema atât de des”...

„Nu merge la cinema atât de des la filmul românesc...”, completează Oana Răsuceanu. „E un mare pariu ca om care faci film în România să aduci publicul în sală. Publicul din România se fereşte de filmul românesc”.

„Vorbim dedouă extreme în filmul românesc acum, ori comedioare, ori filme pentru festivalurile din afară, dar care nu sunt prea atrăgătoare pentru publicul românesc”, spune Iulia Rugină.

„Apropo de filmele de festival, foarte apreciate în străinătate, artrebui să existe cinematografe pentru filme de artă”, completează Alexandru Papadopol, „dar lumea vrea în general filme comerciale. Şi e bine că totuşi publicul a început să mai vină la cinema”.

„E foarte importantă strategia de marketing şi de PR şi cred că e un domeniu care de-abia acum începe să se transforme în industrie de film”, spune Oana Răsuceanu. „Cred că ideea să găseşti acele chestii isteţe, pe care le poţi face cu un buget de promovare foarte mic, aşa cum e cu majoritatea filmelor româneşti”.

Cultură



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite