ecommerce - ultimele știri
Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI), a prezentat ieri, 3 iulie, studiul Aqurate Map 2023 care analizează competitivitatea magazinelor din eCommerce-ul românesc. Categoria Electronice domină autoritar piața, cu 45 de milioane de vizite lunare, la finele lunii mai.
Piața de ecommerce din România devine tot mai puternică, cu o creștere mai rapidă decât media globală, de 16,6% pe an, ajungând astfel la o valoare totală de 10 miliarde de euro până în 2025.
În 2023, piața de ecommerce este definită de o serie de schimbări, printre care faptul că românii iau decizii de achiziție mai greu, însă cumpără mai des și mai mult online.
Printre trendurile care vor modela piața media în 2023, inclusiv în România, se numără reclame pe Netflix și Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda, și apariția magazinelor virtuale pe platformele social media.
eCommerce-ul se numără printre domeniile care nu doar că nu au cunoscut o scădere de la începutul pandemiei încoace, dar care a şi crescut. Drept urmare, şi salariile pe care angajaţii din acest domeniu le câştigă sunt pe măsură.
Peste jumătate (52%) dintre antreprenorii români care deţineau magazine fizice au lansat magazine online în pandemie, considerând că este o afacere mult mai sigură în contextul actual, arată o analiză realizată de CIEL România.
Creşterea înregistrată anul acesta de industria eCommerce va continua în 2021; companiile vor investi mai mult în digitalizare şi în dezvoltarea aptitudinilor digitale ale angajaţilor; tot mai mulţi antreprenori vor demara propriile afaceri online, i...
Unul din doi români care au acces la internet îşi cumpără în prezent online alimente, cafea şi produse de igienă, peste 60% intenţionează să cumpere în continuare online, iar doi români din trei îşi plătesc cumpărăturile online, renunţând la cash.
e-commerce-ul românesc a fost de asemenea afectat de criză, veniturile scăzând pentru numeroase companii, multe apelând la certificatul pentru situaţii de urgenţă, în timp ce altele spun că vor face disponibilizări „mai mult ca sigur“.
Piaţa de electro-IT&C din România se află pe un trend ascendent, datorat în mare parte e-commerce-ului, potrivit unei analize realizate de experţii KeysFin.
articol publicitar
Începând cu luna mai 2018, magazinul online exclusiv de genţi din piele naturală DiAmanti.ro a fost auditat şi certificat Trusted.ro pentru respectarea standardelor de calitate rezultate din dispoziţiile legale ce privesc comerţul electronic dar şi b...
Uniunea Europeană a publicat vineri propuneri pentru protejarea comercianţilor şi cumpărătorilor implicaţi în tranzacţii onlne, dar reglementarea comerţului electronic va necesita probabil negocieri dificile cu Organizaţia Mondială a Comerţului (OMC)...
Sezonul cumpărăturilor a început deja din noiembrie, odată cu Black Friday, după care urmează cumpărăturile de Crăciun şi de Anul Nou, apoi cele din ianuarie. În acest context, e bine să ne amintim că infractorii cibernetici care vizează datele banca...
Comerţul online se dezvoltă într-un ritm alert în România şi va ajunge la 3,6 miliarde de euro în 2018 cu o creştere de 30% comparativ cu anul 2017, procent semnificativ mai mare faţă de media europeană. Circa 8,28 milioane de români au făcut cel puţ...
Un scenariu conservator de creştere estimează extinderea comerţului electronic în cele 6 pieţe mari ale Europei Centrale şi de Est (ECE) cu 8,8% pe an, de la o valoare iniţială de 13,1 miliarde euro, până la 20 miliarde euro.
Retailerul online eMAG a investit 63 de milioane de euro anul trecut, urmând ca în acest an să deruleze investiţii de peste 120 de milioane de euro, incluzând investiţia în noul centru logistic.
articol publicitar
De peste 5 ani, DiAmanti reprezintă prima opţiune a zeci de mii de clienţi multumiţi, atunci când este vorba despre genţi de calitate din piele naturală.
Conform unui studiu realizat de către GPeC şi iSense Solutions, 53% dintre românii cu access la internet, adică aproape 6 milioane de utilizatori, au realizat în ultimul an cumpărături online cel puţin o dată pe lună, cu o creştere de 9% faţă de acee...
Piaţa de e-commerce se dezvoltă constant, România înregistrând cea mai mare creştere la nivel european. Pentru anul trecut, estimările PayU arată că întreaga piaţă de e-commerce s-a ridicat la 2,8 miliarde euro, urmând ca pragul de 3 miliarde să fie ...
Piaţa de e-commerce s-a dezvoltat constant în ultimii ani, România înregistrând cea mai mare creştere la nivel european din 2017.
Profilul clientului care utilizează site-ul cora pentru a face cumpărături este tânăr, cu vârsta cuprinsă între 35 şi 45 de ani, care nu are timp pentru a vizita un magazin fizic, vrea să comande repede şi produsele să fie distribuite acasă, a spus C...
Recent, am fost chemat de compania de contabilitate să semnez un teanc impresionant de acte, foi şi hârtiuţe, pentru înfiinţarea firmei. După o lună de alergătura, căutat vecini, printat nenumărate foi şi distrus ceva nervi, mă apropii de ultimii paş...
Carrefour, Cora, Mega Image şi Selgros, patru dintre cei mai puternici jucători tradiţionali pe piaţa de supermarket-uri. De puţini ani însă, bătălia s-a dus şi în mediul virtual, fiecare încercând să acopere o felie cât mai mare dintr-un tort încă m...
Inspectorii ANAF monitorizează activitatea platformelor de vânzări online, iar persoanele fizice care vând pe siteuri ca olx.ro, lajumate.ro sau okazii.ro, trebuie să se înregistreze la autorităţile fiscale, să depună declaraţia pe venit şi să achite...
Atunci când vine vorba de Black Friday sau de sărbători majore de reduceri, deşi aparent totul pare că merge bine, tot timpul pot fi îmbunătăţite lucruri – „de exemplu, pregătirea dinaintea evenimentului şi cea dinaintea startului, acele câteva minut...
Unii oameni încep o afacere pentru că şi-au dorit acest lucru dintotdeauna şi ştiu despre ei că au spirit antreprenorial. Alţi oameni descoperă pe parcurs o oportunitate şi îşi fac curaj să înceapă ceva pe cont propriu. Dar sunt şi oameni care, parad...
În lumea comerţului electronic există magazine mari, mici şi PC Garage. Nu este lider, dar s-a remarcat prin categoriile de produse dedicate gamingului. Anul acesta, împlineşte un deceniu şi înainte de Black Friday 2015 anunţă o campanie specială.
Călătoreşti în afara ţării dar compania aeriană îţi pierde bagajele sau, mai rău, amână plecarea cu câteva zile? Cumperi din Germania un echipament electronic stricat, şi continui lista de ghinioane cu un costum din Marea Britanie care vine 5 măsuri ...
Câteva magazine din eCommerce au început să transmită, aât în newslettere cât şi pe reţele sociale, câteva dintre ofertele de Black Friday 2015; clienţii oferă feedback şi interacţionează cu brandurile.
Piaţă românească de comerţ electronic creşte constant cu 33-35% de la un an la altul, iar locurile de muncă din acest domeniu se dezvoltă şi ele treptat. Acest lucru reprezintă o oportunitate şi pentru piaţa de job-uri – sau cel puţin aşa consideră d...
Marea Britanie, Germania şi SUA sunt principalele ţări din care site-urile de eCommerce din România atrag trafic, conform informaţiilor oferite de eMag, Flanco şi Okazii, pentru wall-street.ro.
Nespresso, unul dintre principalii jucători din domeniul cafelei ambalate în capsule, anunţă oficial lansarea magazinului online din România, www.nespresso.com/ro. Magazinul va fi disponibil şi prin intermediul aplicaţiilor mobile pentru sistemele iO...
Jack Ma (Ma Yun), fondatorul Alibaba, cel mai mare serviciu de vânzări online din China şi de pe piaţa asiatică, are o poveste de viaţă demnă de un film de Hollywood, asta după ce anul trecut a devenit cel mai bogat chinez, cu o avere de peste 25 de ...
Zacusca românească de peste 60 de lei, o punga de pufuleţi de 30 de lei sau un borcănel de magiun de Răureni la „doar” 25 de lei. Transportul nu este inclus, însă aceste preturi se pare că sunt acceptate (şi chiar savurate!) de străini sau de românii...
Segmentul de comerţ online creşte semnificativ mai rapid decât consumul la nivel de PIB. În continuare, însă, sectorul eCommerce din România este mult mai puţin dezvoltat decât alte pieţe din Europa, consideră Marius Ghenea, antreprenor şi advisor al...
Reprezintă un pol al interesului utilizatorilor şi, din aceste statistici, îţi poţi da seama ce anume caută utilizatorii într-o anumită perioadă de timp. Instrumentul poate fi folosit şi pentru business-ul tău, pentru a realiza ce postări/produse stâ...
România a devenit punctul zero al modei pentru mulţi oameni din regiunea Europa Centrală şi de Est. În urmă cu cinci ani debuta pe piaţă Fashion Days, iar la această aniversare anunţă că este un mare jucător pe piaţa de eCommerce din România şi Europ...
La un an de la schimbarea acţionariatului, Floria, cea mai mare florărie online din România, demarează un proces de extindere pe piaţa florilor din România. Acesta implică investiţii de peste 200.000 euro până la finalul lui 2015.
Atunci când Jack Ma a fondat Alibaba, în urmă cu 15 ani, a insistat că business-ul de eCommerce ar trebui să se vadă ca un concurent împotriva firmelor din Silicon Valley şi nu alte companii din patria sa, China.
Alexandru Glonţaru are 18 ani şi este elev la Colegiul Naţional de Informatică ”Tudor Vianu”, din Bucureşti. Tânărul este inventatorul MobShop şi MobMall, două aplicaţii care ar putea schimba modul în care facem cumpărături....
Business-urile Amazon, Alibaba, Wal-Mart şi eBay sunt atât de mari încât nu poţi spune că există un David între ele, sau o comparaţie care să descrie perfect cât de complexe sunt aceste business-uri şi pe câte ramuri concurează ele. Dacă Amazon este ...
Traficul din motoarele de căutare reprezintă (încă) oxigenul magazinelor online din ţară, acesta reprezentând peste 40% din totalul vizitatorilor, conform unei analize realizate de wall-street.ro, care a luat în calcul peste 230 de magazine online di...
Mulţi români cumpără produse din afara spaţiului UE, acestea trebuind, conform legii, vămuite înainte să ajungă la destinatar. De la finalul anului trecut, Poşta Română a anunţat modificări în ceea ce priveşte acest proces, toate coletele din Bucureş...
Avea doar 33 de ani când a preluat conducerea Avon România şi multe provocări în faţă. Răzvan Diraţian a condus business-ul prin criză şi a reuşit să îl readucă pe creştere anul trecut. E ancorat acum într-un proiect pe care îl consideră viitorul în ...
Eram, Netopia: În alte state, clienţii dictează piaţa. La noi, jucătorii din eCommerce sunt stăpânii
eCommerce-ul din Romania este defectuos si este dictat nu de consumatori, cum se intampla in pietele dezvoltate, ci de magazinele online. Acestea, desi nu transmit oficial acest mesaj, prefera plata ramburs in detrimentul celei cu cardul, datorita co...
În epoca livrărilor în aceeaşi zi şi a dronelor ce vor înlocui şoferii, antrepenorii la început de drum au de înfruntat concurenţa din ce în ce mai acerbă atunci când intră în zona de eCommerce. Cu toate acestea, în 2014 inovaţiile tehnologice permit...
Anul 2013 s-a dovedit a fi unul (si) mai bun pentru piata de comert online din tara. wall-street.ro a remarcat eforturile jucatorilor din piata de a isi diversifica ofertele, a oferi preturi competitive, dar si ale bancilor de a promova plata cu card...