eCommerce-ul social: exemple şi sfaturi revelatoare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În epoca livrărilor în aceeaşi zi şi a dronelor ce vor înlocui şoferii, antrepenorii la început de drum au de înfruntat concurenţa din ce în ce mai acerbă atunci când intră în zona de eCommerce. Cu toate acestea, în 2014 inovaţiile tehnologice permit chiar şi micilor retaileri online să atragă atenţia şi să crească puternic în această zonă, consideră analistul în eCommerce şi CEO-ul companiei de consultanţă Icreon Tech, Himanshu Sareen.

Compania de cercetare MarketForce a realizat un sondaj din care a rezultat că 80% dintre cumpărători depind de social media atunci când vor să îşi dea seama dacă merită sau nu să cumpere un anumit produs. Influenţa reţelelor sociale asupra performanţei brandurilor este din ce în ce mai vizibilă. Companiile care şi-au dat seama de această oportunitate integrează eficient site-ul de comerţ online cu social media.

Unul dintre exemplele de succes prin intermediul social media este Sophia Amoruso şi magazinul său online de pe eBay, Nasty Gal, care s-a transformat rapid într-un business de 100 de milioane de dolari. Amoruso a început prin a cumpăra produse din magazine “de cartier” şi să le vândă ulterior pe eBay.

Citeşte pe wall-street.ro continuarea articolului 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite