A început campania de promovare a României
0Ieri a debutat în Spania campania de promovare a imaginii României şi a conaţionalilor care trăiesc în această ţară, intitulată ”De la egal la egal”. La conferinţa de deschidere au fost prezenţi ambasadoarea României, Maria Ligor, reprezentanţii companiei Saatchi&Saatchi şi regizorul Carlos Iglesias.
Afişele campaniei vor fi distribuite în toate oraşele Spaniei. Steagul simbolic, format din trei palme, care apare pe poster, a fost criticat pentru că aliniază culorile naţionale în ordine inversă. Luaţi prin surprindere de acest detaliu, reprezentanţii Saatchi&Saatchi au declarat că au fost puse invers culorile naţionale din motive estetice, ca să fie în acelaşi ton cu literele puse mai jos.
Costă trei milioane de euro
Campania a fost pregătită de Saatchi&Saatchi şi a costat trei milioane de euro. Regizorul Carlos Iglesias a realizat un film documentar cu români din Spania, iar pentru spoturile publicitare s-a apelat la actori.
Timp de două luni se vor difuza în mediile de presă spaniole filmul documentar despre România şi comunitatea românească din Spania, spoturile campaniei, interviuri cu români din Spania. Vor avea loc concerte şi spectacole cu grupuri româneşti şi se vor face cunoscute obiceiuri ca încondeiatul ouălor sau pictura pe lemn.