Google Ads vs SEO

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Traficul generat prin optimizarea pentru motoarele de cautare sau aşa-numele căutări organice este foarte eficient ca preţ comparativ cu Google Adwords.

Ultimele studii arată că 80% din cei care caută ceva în Google dau click pe linkurile organice faţă de doar 20% care dau click pe linkurile sponsorizate.

Singurul dezavantaj al optimizării este că dureză destul de mult până se ajunge la rezultatele. Nu există reguli fixe legate de algoritmii de indexare Google. Din acest motiv procesul de optimizare se face printr-o serie de teste. Aceste teste ţin de modificări în interiorul şi exteriorul websiteului.

Dar trebuie să ştiţi că nu se poate garanta o anumită poziţie într-un motor de căutare şi nici creşterea cu un anumit procent al vizitatorilor. Dacă vrei să ajungi nr 1 la rezultatele pentru căutarea unui termen, nu îţi poate spune nimeni cât dureaza acest proces. Practic te lupţi până ajungi acolo. Scopul optimizării este creşterea numărului de vizitatori. Acest lucru fiind condiţionat de popularitatea cuvintelor cheie alese. Odată ajuns pe o poziţie favorabilă trebuie să evaluam, monitorizăm şi întreţinem locurile cucerite. În caz contrar în timp le vom pierde din cauza concurenţei care se luptă la rândul ei pentru aceleaşi cuvinte cheie.

Deşi poate sună complicat, optimizarea pentru motoarele de căutare este o investiţie care dă roade. Ce investiţi în primele luni, se poate întoarce înapoi ani de zile la rând.

În speranţa că sfaturile mele ţi-au fost de ajutor, te invit să urmăreşti şi celelalte filme: Playlist video >>

Opinii


Ultimele știri
Cele mai citite