Influencerii, în vizorul fiscului. Inspectorii controlează banii obţinuţi de YouTuberi, dar şi veniturile atrase prin Facebook, Instagram şi Tik-Tok

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto Shutterstock
Foto Shutterstock

Direcţia Generală Antifraudă (DGAF) a declanşat o campanie de verificări care vizează situaţiile fiscale ale persoanelor care obţin venituri, nedeclarate, din activităţi desfăşurate online pe platforme audio-video şi/sau pe site-uri de tipul reţelelor sociale, relevă informaţii transmise pentru Profit.ro de către instituţie.

Platformele vizate de controale sunt YouTube, ţinta principală a verificărilor, dar şi Facebook, Instagram sau Tik-Tok. Conform datelor Profit.ro, sunt verificate persoane din domenii diferite, cum ar fi cel muzical, de media, de IT, de gastronomie şi de călătorii.

„Persoanele identificate şi verificate operează/administrează canale de YouTube sau pagini de socializare pe principalele site-uri social media, încarcă poze/materiale audio-video şi activează în domeniile: muzical, media, IT, gastronomie, călătorii. DGAF va continua evaluările şi controalele pe linia prevenirii şi combaterii evaziunii fiscale, inclusiv în ceea ce priveşte persoanele care realizează venituri din activităţi pe platformele online/ social media, şi va căuta permanent să îşi adapteze activitatea la noile provocări", atrage atenţia Direcţia Antifraudă.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite