Ce program au de sărbători Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO CEZ România
FOTO CEZ România

Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare nu vor avea program de lucru cu publicul în perioada 25 - 27 decembrie 2019 şi 01 – 03 ianuarie 2020, reluându-şi activitatea în data de 30 decembrie 2019, respectiv 06 ianuarie 2020.

Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vanzare îşi întrerup activitatea în zilele de 25, 26 şi 27 decembrie, respectiv pe 01, 02 şi 03 ianuarie 2020.

Începând cu data de 30 decembrie 2019, respectiv 06 ianuarie 2020 însă, programul de funcţionare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 - 16:30 în cazul Centrului de Relaţii cu Clienţii din Drobeta Turnu Severin.

Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ Vanzare, clienţii pot apela INFO LINIA CEZ, număr unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reţeaua naţională, în intervalul orar 08:00 - 20:00 şi non-stop pentru transmiterea deficienţelor în alimentarea cu energie electrică.

Informaţiile despre deficienţele din instalaţiile electrice se pot transmite rapid şi uşor, cu ajutorul codului locului de consum, fără ca apelantul să aştepte să intre în legătură cu un operator, după aproximativ 20 de secunde de la iniţierea apelului.

Turnu-Severin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite