Copiii târgovişteni pot deveni vedete
0Aceştia pot câştiga de la câteva zeci la câteva sute de euro pentru apariţia în reclame. Părinţii îşi pot înscrie micuţii la o agenţie de casting, deschisă de curând în oraş, specializată în pregătirea şi selectarea persoanelor în domeniul publicităţii.
Bebeluşii târgoviştenilor pot deveni vedete în spoturi publicitare. În Târgovişte, s-a deschis de o lună o agenţie de casting specializată în pregătirea şi impresarierea de actori, de toate vârstele, pentru roluri în reclame. Astfel, părinţii care au copii dinamici, jucăuşi şi imprevizibili îi pot transforma pe aceştia în vedete.
„Persoanele pe care le selectăm vor juca în reclame, spoturi, emisiuni, dar şi concursuri televizate. În mare parte, vor promova produse, încălţăminte,. îmbrăcăminte şi altele. Noi putem să oferim şi hosting sau sampling pentru tinerii care sunt la facultate sau la şcoală”, a declarat pentru Adevărul de Seară Andreea Petrescu, administratorul agenţiei de casting „Guess Models”.
Cei care se află la nivelul amator şi se află în roluri secundare pot câştiga în jur de 50 de euro, iar în unele cazuri se oferă ca răsplată produsele în a căror reclame au jucat. În schimb, cei care joacă în rolul principal şi promovează direct produsul respectiv primesc minim 200-300 euro, iar după ce capătă experienţă pot ajunge să câştige şi câteva mii de euro.
Bebeluşii sunt cei mai căutaţi pentru un rol în reclame
După cum spun reprezentanţii agenţiei de casting, bebeluşii sunt cei mai căutaţi pentru reclame, dar este şi cel mai greu de lucrat cu ei. Mulţi dintre părinţi nu îşi duc micuţul la casting pentru bani, ci pentru mândria personală de a-l vedea jucând într-o reclamă. “La bebeluşi se lucrează cel mai greu, pentru că nu poţi să le spui să stea într-un fel anume sau să zâmbească când vrei tu. Pregătirea lor constă doar în şedină foto profesională. Copilul trebuie să fie bine dispus. Se merge pe instantanee şi atunci cea mai grea muncă o face fotograful, care trebuie să surprindă ce este mai bun”, spune Andreea Petrescu.
La agenţie se pot înscrie persoane de toate vârstele, de la trei ani până la 40-50 de ani, iar selecţia se face în funcţie de cât de fotogenic este fiecare şi ce personalitate are. Se pune mare accent pe personalitate, cum se acomodează şi cât de extrovertit este fiecare, spre diferenţă de modelling, unde criteriul principal de selecţie este imaginea. Se fac pregătiri pe partea de personalitate, lecţii de actorie, coregrafie, gestică şi mimică, iar domnişoarele învaţă cum să se îmbrace şi să se machieze.