Şeful CNADNR ameninţă drumarii de pe DN 76 cu rezilierea contractelor. Constructorii sunt acuzaţi că nu muncesc

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Lucrările de pe DN76 se desfăşoară lent, usţine şeful CNADNR. FOTO: Daniel Guţă. ADEVĂRUL.
Lucrările de pe DN76 se desfăşoară lent, usţine şeful CNADNR. FOTO: Daniel Guţă. ADEVĂRUL.

Narcis Neaga, directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, a efectuat o vizită neanunţată pe şantierele de pe Drumul Naţional 76 Deva – Oradea, aflat în modernizare, şi a constatat că firmele care execută proiectele nu îşi fac treaba.

Constructorii care execută proiectele de modernizare a Drumului Naţional 76 Deva – Oradea lucrează într-un ritm greu de înţeles, susţine Narcis Neaga, directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, după ce miercuri a efectuat o vizită neanunţată pe şantierele de pe DN 76, Deva – Oradea.

„Pe primele două tronsoane pe care lucrează firmele Selina şi Porr am întâlnit doar 8 muncitori. Pe tronsonul următor gestionat de Viales n-am întâlnit niciun muncitor, iar pe cel de-al patrulea unde lucrează cei de la Construct Mod am numărat 18 prezenţe fizice, dar nu lucra nimeni. L-am căutat pe inginerul reprezentant al Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara, nici urmă. L-am sunat pe directorul regional şi i-am dat dispoziţie ca de luni, împreună cu cei responsabili pentru lucrările de pe DN76, să fie pe şantiere pentru supravegherea lucrărilor. La fel şi cei de la Unitatea de Implementare de la sediul central. Luni i-am convocat în şedinţă pe toţi factorii responsabili de acest proiect. I-am avertizat în nenumărate rânduri că lucrurile nu merg, acum urmează sancţiuni”, a declarat Narcis Neaga, potrivit unui comunicat al CNADNR.

„Pe tronsonul gestionat de AZVI se lucrează, dar nu la capacitate maximă, iar pentru ultimul tronson, cel gestionat de SCT, căruia i s-a reziliat contractul, în următoarele zile se va relicita pentru continuarea lucrărilor la partea carosabilă. Săptămâna viitoare voi avea o şedinţă cu toţi constructorii de pe DN 76, care vor fi avertizaţi că în cazul în care lucrurile nu intră pe un făgaş normal va urma rezilierea contractelor”, a mai afirmat şeful CNADNR.

Potrivit lui Narcis Neaga, dacă lucrările la şoseaua europeană vor continua în acelaşi ritm, ele nu vor fi finalizate nici în anul 2017, iar statul român va pierde bani europeni, din cauza nefinalizării acestui proiect de către constructori.


Vă recomandăm şi:

Cum s-a lucrat DN 76 Deva – Brad, şoseaua aflată în reabilitare de patru luni

Traficul rutier de pe DN 76 Deva – Brad este aproape sufocat de numărul mare al porţiunilor de carosabil unde se circulă pe un singur sens, din cauza lucrărilor de reabilitare. Şoferii şi localnicii se plâng că în unele zone nu se mai lucrează.

VIDEO Cum a ajuns şoseaua Hunedoara – Caraş Severin să se oprească în pădure          

Un drum construit pe fonduri de la Uniunea Europeană se opreşte într-o pădure, la ieşirea din judeţul Hunedoara spre Caraş-Severin. Deşi a fost considerat o investiţie strategică menită să îi scoată din izolare pe localnicii care trăiesc în satele de munte din cele două judeţe, în Caraş-Severin nimeni nu a fost interesat de el.

Proiectul autostrăzii A1 e reclamat de CJ şi primăriile Deva şi Hunedoara. Motivul: cele două oraşe sunt izolate economic       

Consiliul Judeţean Hunedoara, Primăria Deva şi Primăria Hunedoara solicită prim-ministrului, mai multor ministere şi parlamentarilor să găsească soluţia realizării unei intrări pe autostrada A1, din zona Hunedoarei şi Devei, altfel cele două municipii riscă să rămână izolate economic.

VIDEO Autostrada Deva – Ilia a intrat în şantier. Zeci de utilaje lucrează pe primii kilometri ai viitorului tronson al A1      

Al patrulea tronson al autostrăzii Lugoj – Deva se va întinde pe 22,1 kilometri, între Ilia şi Şoimuş (Deva). Lucrările la viitoarea autostradă au început cu decopertarea terenurilor pe care va fi construit terasamentul.

Autostrada şi drumurile modernizate au redus numărul tragediilor rutiere      

Numărul tragediilor înregistrate pe şoselele din judeţul Hunedoara a scăzut simţitor în 2013, faţă de anii precedenţi, potrivit Serviciului Poliţiei Rutiere Hunedoara. Motivul principal este infrastructura rutieră, modernizată în ultimii ani.

Hunedoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite