Călăraşi: Şomerii, învăţaţi să îşi aleagă locul de muncă potrivit
0Pentru a veni în sprijinul şomerilor, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă(AJOFM) înfiinţează un birou de self-service în oraş şi continuă campania de informare a celor care caută o slujbă, împărţind plinate şi lansând spoturi audio şi video în mass media.
Campania declanşată la nivel naţional prinde contur şi în teritoriu. Tinerii care îşi caută un loc de muncă, dar şi angajatorii vor fi ajutaţi pentru a reuşi să-şi atingă ţinta. Şomerii vor fi învăţaţi să abordeze şi să caute ofertele care li se potrivesc, iar firmele cum să-şi găsească cei mai buni oameni pentru posturile libere.
„Campania a pornit de la rezultatele a doua studii de piaţă cantitative şi calitative în rândul tinerilor şi angajatorilor, în baza cărora a fost concepută o strategie generală de comunicare şi alte 4 tipuri de strategii de comunicare specifice:relaţii publice, comunicare on line, publicitate şi evenimente“, a declarat Aurelia Ionescu, director executiv adjunct AJOFM.
Spot video, regizat de Cristi Puiu
În cadrul campaniei de informare au fost create spoturi audio şi video care vor fi difuzate în mass media. „Două dintre spoturile video sunt adresate tinerilor, ele fiind regizate de către Andreea Păduraru. Celelalte două spoturi video sunt adresate angajatorilor şi au fost regizate de către Cristi Puiu.
Conform contractului de finanţare, prin difuzarea media se doreşte informarea a circa un milion de persoane, respectiv 10.000 de agenţi economici“, a mai spus Aurelia Ionescu. Autorităţile spun că această campanie este utilă, având în vedere faptul că la nivelul judeţului rata somajului este de 8,3%, iar la Bursa locurilor de muncă pentru absolvenţi au fost angajate doar patru persoane.