Ce lucruri uită românii în camerele de hotel: papagali, jucării sexuale şi valize cu bani

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Din grabă sau neatenţie, mulţi dintre români îşi uită obiectele personale în camerele de hotel. Printre cele mai neobişnuite lucruri lăsate în urmă se numără un papagal, o rochie de mireasă şi jucării sexuale.

7% dintre turiştii unităţilor de cazare din România îşi uită în camere obiecte personale mai mult sau mai puţin valoroase, potrivit unui studiu realizat de portalul de rezervări online HotelGuru.ro. În cele mai multe cazuri, lucrurile lăsate în urmă de români sunt haine sau obiecte de îngrijire personală.

Graba sau neatenţia îi face pe români să uite în camere şi obiecte importante sau valoroase, precum documente, bani, aparatură electronică sau bijuterii. Hainele de firmă şi parfumurile

Studiul a fost realizat pe un eşantion de peste 100 de proprietari de hoteluri şi pensiuni din întreaga ţară. Un singur proprietar dintre cei chestionaţi a afirmat că niciun turist nu a uitat ceva. 

Actele de identitate, uitate la recepţie

Aproape o treime dintre proprietarii de unităţi de cazare intervievaţi (29,7%) au declarat că li se întâmplă ca oaspeţii lor să îşi uite actele de identitate la receţie sau în cameră. Dintre obiectele electronice, uitate cel mai frecvent sunt laptopurile şi tabletele, potrivit aceluiaşi studiu.

Nici la capitolul bani românii nu au fost mai atenţi, numeroşi respondenţi afirmând că turiştii au uitat în cameră portofele cu bani, dintre care suma cea mai mare găsită a fost de 8000 de euro. Într-un hotel din Moieciu un turist a lăsat chiar o geantă cu 150.000 euro, dar a revenit ulterior după ea. 

Cele mai neobişnuite lucruri uitate

În ceea ce priveşte lucrurile mai puţin obişnuite uitate de turiştii români în camerele de hotel, majoritatea respondenţilor a declarat că aceştia au uitat în cameră jucării sexuale, dar şi un papagal, un căţel, o rochie de mireasă sau o haină de blană.

În cazurile în care se confruntă cu obiecte uitate, majoritatea unităţilor de cazare aleg să anunţe turistul pentru a şi le recupera (59,4%). Perioada de păstrare a acestor obiecte în unităţile de cazare a variat de la o săptămână la 3-6 luni. Deşi unii proprietari de hoteluri şi pensiuni le păstrează în speranţa că vor fi revendicate, alţii aleg să le doneze după o anumită perioadă.

Călătorii



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite