Campionatul telefoanelor
0Orice eveniment sportiv de anvergură, precum Euro 2012, este un bun prilej de inovare pentru companiile tehnologice.
Să ne întoarcem cu patru ani în urmă. În timpul ediției anterioare a Campionatului European de fotbal, Facebook nu a ezitat să puncteze. Mark Zuckerberg – părintele rețelei de socializare – a lansat, încă din aprilie 2008, o aplicaţie de mesagerie instantă (chat), care a permis utilizatorilor să comunice mult mai uşor cu prietenii. Potrivit comScore, odată lansat acest serviciu, Facebook a devenit liderul suprem al reţelelor sociale, după ce şi-a depăşit (în aprilie 2008) principalul concurent, MySpace. Din august 2012, Facebook se aşteaptă să treacă de pragul de un miliard de utilizatori.
În timpul Campionatului Mondial din Africa de Sud din 2010, Twitter a fost platforma care a răspândit fotbalul în lume şi prin care microbiştii au reuşit să se întâlnească şi să dezbată pe seama sportului rege. Twopcharts susţine că reţeaua de microblogging Twitter a depăşit, deja, 500 de milioane de conturi şi estimează că în această lună va atinge cota de 600 de milioane de conturi.
Acum, odată ce Euro 2012 a început, iar agitaţia din Ucraina şi Polonia (țările gazdă) se resimte în toată Europa, analiştii stau pe margine şi observă revoluţia smartphone-urilor.
Vezi pe Forbes.ro mai multe detalii despre revoluţia
smartphone-urilor.