„Terminatorul“ David Beckham

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Fotbalistul este protagonistul unei campanii de imagine ce îl înfăţişează înconjurat de o aură roşie, care îi pune în lumină muşchii, arterele şi scheletul. „Aura lui David Beckham“ este numele celei mai recente campanii în care celebrul fotbalist al lui AC Milan este înfăţişat într-o imagine aproape de cea a Terminatorului.

Pentru a celebra lansarea unui telefon de lux, Motorola a comandat o şedinţă foto cu unul din cele mai faimoase branduri ale momentului, David Beckham. 

Imaginea este o interpretare a sculpturii clasice renascentiste împletită cu aspecte moderne şi îl înfăţişează pe sportiv - probabil unul dintre cei mai fotografiaţi oameni din lume - într-o lumină complet diferită.

Folosind tehnici de post-procesare de ultimă oră, regizorul Anthony Mandler prezintă un David înconjurat de o o aură roşie, parcă din altă lume, care pune în lumină muşchii, arterele şi scheletul sportivului, în timp ce telefonul la care face reclamă îi alunecă pe trup ca o rază X ce îi descoperă corpul pornind din interior.

Mandler a regizat foarte multe videoclipuri, printre care „Rehab“, „Shut Up and Drive“ şi „Disturbia“ ale Rihannei, „Somebody’s Me“ a lui Enrique Iglesias şi „Skin“ a lui R. Kelly.

Brandul Beckham

Tot ce înseamnă David Beckham astăzi se datorează, dincolo de cariera sa fotbalistică, vieţii private, acţiunilor caritabile şi campaniilor publicitare ale unor mari companii. Numele său este deja asociat cu numeroase produse ale acestor branduri.

Sex-simbolul anilor 2000 a promovat, pe bani grei, de la băuturi răcoritoare, echipamente sportive, produse cosmetice şi lenjerie intimă, până la parfumuri, telefoane mobile şi destinaţii turistice de lux.

Imaginea sa a fost folosită ilegal în China, într-o reclamă la un medicament pentru disfuncţii erectile. Toate aceste campanii i-au adus lui Beckham nu doar milioane de euro, dar şi o notorietate crescută în rândul oamenilor mai puţin interesaţi de fotbal.

Imaginea sexy şi faptul că este perceput de multă lume ca fiind un bărbat familist constituie marile avantaje ale lui David Beckham.

Cuplul Beckham dă startul în modă

David Beckham şi soţia sa Victoria, fosta componentă Spice Girls, au devenit în ultimii zece ani, unul dintre cele mai influente cupluri.

Coafura şi stilul lor vestimentar au o influenţă majoră asupra ultimelor tendinţe în materie. Industria modei a văzut în ei un produs foarte profitabil şi Beckham a devenit un brand în sine.

Companii producătoare de parfumuri, cosmetice şi case de modă au folosit numele celor doi pentru a promova anumite produse sau chiar au lansat unele colecţii sub semnătura Beckham. 

Beckham vinde

Printre cele mai cunoscute branduri cu care David Beckham a semnat parteneriate se numără Pepsi, Adidas, Emporio Armani, Vodafone, Marks and Spencer, Gillette şi de curând, Motorola.

Contractul cu Pepsi, poate cea mai longevivă şi vizibilă colaborare pe care a avut-o fotbalistul, a luat sfârşit anul trecut. Beckham a câştigat în urma acestui contract, care a durat zece ani, 3,5 milioane de dolari anual.

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite