Articol publicitar

Comenzi.ro, unul dintre seniorii din e-commerce în România, aniversează 12 ani

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Comenzi.ro, unul din cele mai vechi site-uri de comerţ electronic din România, a marcat împlinirea a 12 ani de activitate printr-o ofertă specială: discount de 12% la orice comandă. Aceasta este doar una din numeroasele acţiuni derulate de companie de-a lungul timpului ce au avut ca scop creşterea continuă a încrederii în achiziţiile online.

Comenzi.ro este una din puţinele companii care acum 12 ani au avut curajul să investească într-un domeniu aflat abia la început, ce venea cu numeroase necunoscute şi provocari.

Lucrurile s-au schimbat foarte mult în aceşti ani. De la clienţi ce ezitau să folosească cardul pentru plăţi online  s-a ajuns la o pondere semnificativă a plăţilor electronice. De la un număr limitat de furnizori, comenzi.ro a ajuns astăzi să aibă un portofoliu de peste 7.000 de produse din 16 categorii, clienţii putând comanda de la electronice, la accesorii auto, jucarii sau articole pentru bucatarie. Secretul, aşa cum este povestit de unul dintre antreprenorii pe care acum îl putem numi  "vizionar”, nu a fost acela de a face achiziţii bombastice sau investiţii impresionante, ci concentrarea continuă pe servicii de bună calitate, garantarea satisfacţiei, siguranţa plăţilor şi livrarea rapidă.

“În 2003, când am început, erau multe provocări în e-commerce, un domeniu la început de drum la noi, deşi în SUA era un boom. Prima provocare a fost să convingem furnizorii că se pot face vânzări online, iar a doua, şi cea mai importantă, a fost să convingem clienţii că vor primi ceea ce au comandat. Însă, după prima comandă, văzând că totul este în regulă, majoritatea celor care au comandat deveneau clienţi fideli.” a declarat Dan Albu, managerul comenzi.ro, despre primii ani ai afacerii sale.

Poate cea mai mare provocare a fost, conform comenzi.ro, adaptarea permanentă la cerinţele şi standardele în continuă creştere impuse de client. Dacă acum 12 ani rata de retur a produselor comandate era aproape zero, astăzi chiar şi un mic detaliu poate nemulţumi clientul şi îl poate face să decidă refuzarea comenzii. Dacă în trecut un client era dispus să îşi aştepte comanda chiar şi câteva săptămâni, astăzi majoritatea comenzilor trebuie făcute din stoc pentru că timpul de livrare acceptat este de maxim 1-2 zile şi tendinţa este chiar de a ajunge la livrare în aceeaşi zi în localitate.

Aceste modificări semnificative au impus schimbări majore în modul de lucru al companiei. Stocul de produse a crescut, procesele logistice au fost mai bine definite, iar magazinele care au supravieţuit în ultimii 10 ani au investit în îmbunătăţirea permanentă a modului de comunicare cu clienţii.

Tot mai multe facilităţi sunt acordate clienţilor, iar rezultatele se regăsesc în gradul de fidelitate al acestora. Putem menţiona aici perioada de 30 de zile în care clientul poate să returneze produsele comandate, posibilitatea plăţilor în rate sau de a ridica comenzile chiar de la sediul companiei. De asemenea, momentele importante sunt marcate de oferte speciale pentru clienţi.  La împlinirea a 12 ani în aprilie 2015, Comenzi.ro a lansat promoţia ce oferă un discount de 12% pentru orice comandă. 

Într-un mediu extrem de volatil cum este cel online, în care e-shop-urile apar şi dispar rapid, o vechime de 12 ani pe această piaţă este un lucru demn de remarcat. Metodele care au adus rezultate, aşa cum le menţionează Dl. Dan Albu, manager al comenzi.ro, sunt puterea de adaptabilitate la cererile clienţilor şi mediul economic, menţinerea clientului ca principal factor de decizie al mişcărilor strategice şi alegerea unor parteneri de drum lung. Comenzi.ro are încheiate parteneriate strategice cu branduri precum Laica, Koch, PNI, Dekassa, Peterhof, Tasco, Well, Yukon şi Zwilling. Nu în ultimul rând, unul dintre secretele unui magazin online, dar şi al oricărei afaceri în general, este o dezvoltare într-un ritm ce poate fi susţinut cu succes de echipa companiei, de potenţialul de investiţii şi cererea din piaţă.

Comenzi.ro are planuri de creştere şi îmbunătăţire a serviciilor şi pentru următorii 12 ani în care, cu siguranţă, clientul va rămâne în centrul atenţiei şi va putea beneficia de noi oferte interesante si servicii inovatoare.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite