Cititorii au ales coperta „Forbes România“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„Forbes România“ continuă să inoveze! Coperta ediţiei sale din 9 iulie, cea mai recentă, a fost aleasă de cititori pe Facebook şi pe pagina www.forbes.ro.

Fanii „Forbes România" au avut de ales între două lecţii de antreprenoriat, diametral opuse, detaliate de două personaje principale în cadrul unor interviuri în exclusivitate.

Prima poveste l-a avut în centru pe Christian Gheorghe, care a plecat din România în primele zile de după Revoluţie. A ajuns pe tărâmul făgăduinţei - SUA - fără să ştie limba engleză. A lucrat în construcţii, a condus limuzine, a avut câte două-trei joburi în acleaşi timp, dar pasiunea pentru computere l-a făcut să construiască şi să dezvolte afaceri vândute cu sute de milioane de dolari.

A doua poveste l-a propus ca personaj principal pe Sony Mordechai, un grec de origine israeliană care a construit în România afacerea Elmec, importator al grupului Nike şi cel mai mare comerciant de produse sportive.

Conţinutul revistei este identic, dar tirajul ei a fost împărţit între cele două variante de coperte, astfel încât varianta aleasă de cititori, cea cu Christian Gheorghe, este disponibilă la punctele de vânzare a presei, în timp ce a doua variantă a fost destinată exclusiv abonaţilor. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite