Retailerul care oferă un salariu minim de 2.000 de lei la angajare
0Un mare retailer din România a decis să le ofere angajaţilor un venit minim net de intrare în companie la 2.000 de lei, începând cu 1 august 2019.
Penny Market a implementat un program de creştere a venitului minim net disponibil pentru angajaţii din cele 244 de magazine şi cele trei centre logistice din ţară.
Începând cu 1 august 2019, orice nou angajat al companiei, precum şi angajaţii actuali, primesc un venit minim net de 2.000 de lei ce include şi bonurile de masă.
„Angajaţii noştri sunt motorul schimbării zilnice de care avem nevoie pentru a ne îndeplini obiectivele de business. Suntem conştienţi că ei vor veni cu plăcere şi motivaţie la locul de muncă doar dacă reuşim să rămânem competitivi la nivel de piaţă şi dacă oferim o paletă largă de beneficii care să vină în întâmpinarea nevoilor lor atât pe plan profesional, cât şi personal. Mărirea venitului minim net la 2.000 de lei face parte din strategia noastră de retenţie şi a presupus eforturi considerabile”, a declarat Daniel Gross, Director General Penny Market.
Pe lângă pachetul salarial, angajaţii Penny Market mai beneficiază şi de avantaje financiare precum bonusurile de retenţie oferite la trei şi la şase luni după angajare sau bonusurile de performanţă acordate în funcţie de îndeplinirea unor indicatori cheie stabiliţi cu managerul direct la angajare, cât şi pe parcursul anului, în cadrul evaluărilor. În 2018, 90% dintre cei 4.588 de angajaţi Penny Market au primit un bonus pentru rezulatele obţinute.
Printre alte beneficii pe care le oferă compania se numără asigurarea privată de sănătate cu ajutorul căreia angajaţii beneficiază de servicii medicale în clinici private. De asemenea, de aceste servicii pot beneficia şi membrii din familia angajaţilor la un cost redus negociat de către companie.
Alte beneficii oferite de Penny Market privesc susţinerea angajaţilor care au copii. Astfel, 820 de angajaţi cu copii ce aveau vârste curpinse între şase şi paisprezece ani în 2018 au beneficiat de rechizite în valoare totală de 164.000 lei la începutul anul şcolar. Compania oferă sprijin şi celor care abia au devenit părinţi: în 2018, au fost acordate 138 de pachete de scutece în valoare de 41.400 de lei pentru copiii angajaţilor cu vârste sub trei luni.
De asemenea, toţi angajaţii Penny Market pot participa la diverse workshop-uri şi programe de wellbeing, dar şi la acţiuni de voluntariat răsplătite cu o zi liberă. De asemenea, compania pune la dispoziţia tutoror angajaţilor oportunitatea de a participa la Camiponatul intern de fotbal anual, al cărui echipă câştigătoare este automat înscrisă în meciurile finale care au loc în Germania, ţara de orgine a grupului REWE de care reţeaua de magazine Penny Market aparţine.
Reţeaua Penny Market este deservită de trei centre logistice situate în localităţile Ştefăneştii de Jos, Turda şi Bacău. În prezent, reţeaua Penny Market în România este alcătuită din 244 de magazine la nivel naţional şi o echipă formată din peste 4.500 de angajaţi.