Lucian Aldescu, DPD: Comerţul online aduce creştere, dar şi probleme, pentru că 90% din clienţi plătesc cash

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Comertul online aduce crestere, dar si probleme, 90% dintre clientii finali alegand sa plateasca la livrare, cu bani cash, ceea ce ii face pe curieri sa fie mai putini eficienti pentru ca sunt nevoiti sa gestioneze colectele, dar si banii, a declarat pentru wall-street.ro Lucian Aldescu, directorul general al DPD Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de curierat.

„Aproximativ 90% dintre clienti aleg sa plateasca la livrare fapt care ingreuneaza eficienta curierului. In afara coletelor, acesta trebuie sa se ocupe si de gestiunea banilor, fapt care pune o presiune suplimentara in tot procesul de livrare. E nevoie de un efort comun al jucatorilor de profil din piata, al magazinelor online si al furnizorilor de solutii de plata electronica pentru a determina o schimbare de comportament a clientului final”, afirma Aldescu.

DPD a dezvoltat un serviciu online prin care livrarile pot fi achitate cu cardul si are de gand sa introduca POS-uri mobile prin care sa faciliteze plata electronica la primirea coletelor.

Lanseaza un serviciu care estimeaza timpul de livrare la o ora de la plasarea comenzii

„Odata cu evolutia comertului electronic, pretentiile si exigentele clientilor au crescut constant. Anul acesta vrem sa lansam serviciul Predict1Hour care presupune estimarea timpului de livrare la o ora de la plasarea comenzii si reteaua. De asemenea, ne vom concentra pe perfectionarea serviciului Predict, mai precis pe eficientizarea timpilor de livrare, de la 3-6 ore in prezent, la o ora in Bucuresti si in orasele mari”,

DPD are in prezent peste 5000 de clienti, mai mult cu 35% fata de inceputul anului trecut, o mare parte dintre acestia fiind magazine online. Pentru 2014 conducerea companiei isi doreste sa isi maresca baza de clienti, indeosebi pe segmentul business to consumer.

„2013 a fost un an bun pentru DPD. Pe fondul dezvoltarii comertului electronic, cresterea businessului a avut o ritmicitate pozitiva si sanatoasa. Suntem increzatori ca si 2014 va insemna o crestere de doua cifre pentru. Ne-am propus cresterea cifrei de afaceri si pozitionarea ca expert al magazinelor online. Investim anual in dezvoltarea de solutii specializate pentru magazinele online, intrucat reprezinta o mare pondere din business”, a mai spus seful DPD Romania.

40% din cifra de afaceri este generate de comert electronic

Vanzarile pentru clientii din comertul electronic au insemnat aproximativ 40% din afacerile DPD pe 2013, fata de 30% in 2012. Printre magazinele online care colaboreaza cu DPD se numara jucatori din IT&C, fashion, produse de ingrijire sau jucarii.

Citiţi continuarea articolului pe www.wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite